۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۲۱۹۸۷۴
نایب رییس اجرایی حزب الله:

پروژه صهیونیستی و تکفیری‎ علیه مقاومت به راه افتاده است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که منطقه شاهد پروژه‌ای صهیونیستی، تکفیری در راستای تضعیف مقاومت اسلامی است.
شيخ نبيل قاووق رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که در منطقه قلیا برگزار شد، با اشاره به همکاری رژیم صهیونیستی و تکفیری‌ها در کشورهای منطقه، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در برهه اخیر از تکفیری‌ها به عنوان ابزاری برای تضعیف مقاومت اسلامی در عراق، سوریه و لبنان استفاده می‌کند.


وی با تاکید براینکه ندیده گرفتن خطر داعش موجب تسریع در روند جنایتکارانه این گروه‌ تروریستی می‌شود، گفت: ربودن سربازان لبنانی تعدی به تمامیت ارضی و استقلال لبنان است و تا زمانی که برخی گروه‌های سیاسی به ارتش اجازه ندهند با دست باز به مقابله با تروریست‌ها بپردازد این وضعیت در لبنان ادامه خواهد داشت.


حجت الاسلام قاووق خواستار توجه جریان 14 مارس به وضعیت خطرناک و بغرنج کنونی شد و اظهار داشت: همگان باید به حمایت از ارتش لبنان در برابر تروریسم بپردازند، چرا که سهل انگاری در برخورد با تکفیری‌ها از سوی برخی، به گروه‌های تکفیری اجازه می‌دهد با خیال راحت به جنایتکاری بپردازند.

 

این عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: وضع یک استراتژی دفاعی قوی در برابر تروریسم با مشارکت مقاومت، ارتش و ملت لبنان می‌تواند بسیاری از ناامنی‌های کنونی را مرتفع کرده و لبنان را از مرحله بحران نجات دهد.
 

وی هدف از قتل سربازان لبنانی را ایجاد نبرد طایفه‌ای و برافروختن آتش فتنه برشمرد و گفت: لبنان همانگونه که توانست رژیم صهیونیستی را شکست دهد قادر است مزدوران این رژیم را به زانو درآورد./983/ب902/د

ارسال نظرات