۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۲۲۳۱۹۹
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

کشورهای غربی و عربی به تکرار حماقت‌های خود در منطقه می‌پردازند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که کشورهای غربی و عربی به تکرار حماقت‌ها و جنایت‌های خود در منطقه می‌پردازند.
سيد هاشم صفي الدين رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدهاشم صفی‌الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم هفتمین روز شهادت یکی از نیروهای مقاومت که در منطقه مجدل زون این کشور برگزار شد، با اشاره به بی‌تفاوتی برخی شخصیت‌ها و احزاب نسبت به سربازان گروگان گرفته شده لبنانی، خاطرنشان کرد: درحالی که برخی جریان‌های سیاسی لبنان هیچ‌گاه نسبت به تهدیدهای مستمر رژیم صهیونیستی واکنش نشان ندادند، چگونه می‌توان از آنها توقع داشت که به مقابله با گروه‌های تکفیری بپردازند.


وی افزود: تکفیری‌ها وحدت و یکپارچگی ملی و هیبت ارتش را هدف قرار داده اند تا بدین وسیله لبنان را به کشوری افسارگسیخته تبدیل کنند.
 

این عضو ارشد حزب الله، سهل انگاری در مقابله با گروه‌های تروریستی را موجب ناامنی بیشتر در لبنان دانست و گفت: اولویت قرار دادن مصالح حزبی به مصالح ملی خطری اساسی است که لبنان با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

 

حجت الاسلام صفی الدین اقدامات اخیر آمریکا در خاورمیانه را در راستای دستیابی به مصالح این کشور استکباری خاطرنشان کرد و گفت: آمریکا با کمک برخی کشورهای عربی تلاش دارد به کشورهای اسلامی القا کند که تنها این کشور توانایی دفاع از مسلمانان در برابر تروریسم را دارد.


وی تصریح کرد: مسؤولیت اقدامات جنایتکارانه تروریست‌ها به عهده برخی کشورهای عربی است که در سال‌های اخیر به کمک مالی و نظامی از تروریست‌ها در سوریه و سایر کشورهای منطقه پرداختند.

 

حجت الاسلام صفی الدین با تاکید براینکه کشورهای غربی و عربی به تکرار حماقت‌ها و جنایت‌های خود در سال‌های اخیر پرداختند، گفت: با وجود همه کارشکنی‌ها و نقشه‌ها، محور مقاومت اسلامی با تکیه بر مواضع ثابت خود، توطئه‌های کشورهای غربی را نقش برآب کرده و به مقابله با اقدامات آن می‌پردازد./983/ب902/ک
 

ارسال نظرات