۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۲۲۴۴۹۷
معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد:

همه اهداف حزب الله از حمله به گشتی صهیونیستی در شبعا محقق شد

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که حزب الله لبنان توانست به همه اهداف مدنظر خود از حمله به گشتی رژیم صهیونیستی در شبعا دست پیدا کند.
شيخ نعيم قاسم معاون دبيرکل حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به عملیات امروز مزارع شبعا در جنوب لبنان و منفجر کردن یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی گفت: این حق ماست که عملیات مناسبی در مقابل «اسرائیل» انجام دهیم و شاید این عملیات پیام مناسبی برای آن داشته باشد.

 

حجت الاسلام نعیم قاسم گفت: عملیات روز سه شنبه حزب الله در شبعا هدف آن را به طور کامل محقق کرد.

 

وی در ادامه افزود: مقاومت آماده و حاضر است و نمی تواند هیچ گونه نقض یا تجاوز را بدون اینکه پاسخ مناسبی داشته باشد، بپذیرد.

 

معاون سید حسن نصرالله تصریح کرد: عملیات شبعا تنها برای «اسرائیل» پیام دارد و معنای این پیام را می داند.

 

وی همچنین به درگیری‌های جنوب لبنان اشاره کرد و گفت: افراد مسلح وابسته به «جبهه النصره» تلاش کردند به هشت منطقه از مناطق جرود بریتال وارد شوند و توانستند وارد منطقه عین ساعه شوند اما حزب الله وارد عمل شد و مانع ورود آنها به دیگر مناطق شدند.

 

حجت الاسلام نعیم قاسم افزود: ده‌ها نفر از عناصر تکفیری وابسته به جبهه النصره را به هلاکت رساندیم و با ورود به سه منطقه توانستیم بر بریتال مسسلط شویم.

 

معاون دبیرکل حزب الله تصریح کرد: ما در سوریه برای دفاع از مقاومت و آینده آن و جهت حفاظت از لبنان مبارزه می کنیم.

 

گفتنی است روز گذشته یک بسته انفجاری در مزارع شبعا در مرز بین سرزمین اشغالی و لبنان، منفجر شد که حزب الله لبنان مسؤولیت آن را به عهده گرفت.

در بیانیه حزب الله آمده است که گروه شهید «علی حسن حیدر» عملیات شبعا را انجام داد و در پی آن چند گشتی صهیونیستی زخمی شدند./983/د102/ک

ارسال نظرات