۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۲۲۴۹۷۴
به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛

جشن عید غدیر در کشورهای ترکیه و مالزی و هند و فیلیپین برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ با همکاری نمایندگی‌های فرهنگی کشورمان، جشن‌های عید غدیر خم را در جمع ایرانیان مقیم کشورهای ترکیه، مالزی، هند و فیلیپین برگزار می‌شود.
غدير

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری به مناسبت‌های ملی و مذهبی و به منظور برپایی مراسم جشن عید سعید غدیر خم، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با همکاری دفاتر نمایندگی ایران در مالزی، ترکیه، هند و فیلیپین با اعزام گروه‌های فرهنگی و هنری و همچنین طنز، جشن‌های غدیر خم را با حضور ایرانیان و مسلمانان این کشورها برگزار می‌کند.

 

حضور گروه موسیقی سنتی آوای دل و همچنین گروه طنز، در کوالالامپور مالزی، گروه موسیقی سنتی هم آوا به همراه گروه طنز، در استانبول ترکیه و گروه موسیقی سنتی باران در بمبئی هند، برای اجرای برنامه ویژه‌ ایرانیان مقیم در این کشورها به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم، پیش‌بینی شده است.

 

همچنین مراسم عید غدیر غم فردا در سالن اجتماعات رایزنی فرهنگی کشورمان در مانیل با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین موسوی، رییس کالج بین المللی المصطفی (ص) پیرامون واقعه غدیر خم، مسابقه غدیر، شعرخوانی، دکلمه، نعت خوانی گروه خواهران و برادران فیلیپینی کالج المصطفی (ص)، گروه کر مدرسه جمهوری اسلامی ایران، پخش نماهنگ، چاپ بروشور واقعه تاریخی غدیر و برپایی نمایشگاه کتاب و عکس غدیر برگزار می‌شود./994/د102/ک

ارسال نظرات