۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۲۲۷۷۵۹

برگزاری هشتمین کرسی تلاوت قرآن کریم در پاکستان

خبرگزاری رسا ـ هشتمین کرسی تلاوت قرآن کریم با رویکرد وحدت امت اسلامی، در خانه فرهنگ ایران در راولپندی برگزار شد.
قرآن کريم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، هشتمین کرسی تلاوت قرآن کریم بارویکرد وحدت امت اسلامی، با حضور محمد اکبری مسؤول خانه فرهنگ ایران در راولپندی و همچنین برخی از اساتید و دانشجویان اکادمی قرآن جامعه غوثیه رضویه آئی تن فور، روز گذشته در راولپندی پاکستان برگزار شد.


 درابتدای این مراسم، اکبری مسؤول خانه کشورمان در راولپندی ضمن خوش آمدگویی به قاریان قرآن ودوست داران اهل بیت(ع) گفت: وحدت اسلامی و تحقق امت واحده اسلامی یکی از اهداف استراتژیک پیامبر اکرم (ص) بوده و ایشان، در دوران حیات پر برکت خودشان در تاسیس و نحوه استمرار حکومت اسلامی در غدیر موضوع وحدت اسلامی و امت واحده اسلامی رابه نحو بارزی مورد تاکید قرارداده است.


وی همچنین با اشاره به شیوه زمامداری امام علی (ع)، گفت: امام علی (ع) بر حفظ وحدت اسلامی و یکپارچگی امت واحده اسلامی تاکید داشتند.


 وابسته فرهنگی ایران، ایجاد تفرقه بین مسلمانان را جز اهداف کلان و استراتژیک استکبار جهانی دانست و بر وحدت جهان اسلام تاکید کرد.


وی در پایان ابراز امیدواری کرد که همه مسلمانان با استفاده از هدایت قرآن و سنت نبوی جامعه را از ناآگاهی رهانیده و کشور و جامعه سرشار از معنویت و اخلاق اسلامی همراه با توسعه و آبادانی بسازند.


در این مراسم غضنفرعلی نعیمی  قاری برجسته پاکستان با تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید، این محفل قرآنی را  به عطر قرآن مزین کرد و برای وحدت امت مسلمان وعمل به تعلیمات قرآن دعا کرد./994/
د102/ک

ارسال نظرات