۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۲۲۸۳۹۵
شیخ نعیم قاسم:

پروژه کشاندن سوریه از محور مقاومت به جبهه صهیونیسم ناکام ماند

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که پروژه تضعیف مقاومت اسلامی و کشاندن سوریه از محور مقاومت به جبهه صهیونیسم ناکام ماند.
نعيم قاسم


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم  عزاداری چهارمین روز از ماه محرم که در منطقه مارون مسک برگزار شد، با اشاره به اینکه فعالیت تکفیری‌ها در لبنان به بیش از ده سال گذشته بر می‌گردد، خاطرنشان کرد: در طول همه این سال‌ها نفی طرف‌های دیگر از سوی گروه‌های افراطی مستمر بوده است، این گروه‌ها هیچ اندیشه‌ای را جز فکر تکفیری خود بر نمی‌تابند.
 
وی تلاش تکفیری‌ها برای حکومتداری از راه کشتار و قتل عام مردم را نشانه ضعف آنان دانست و عنوان کرد: هرکس معتقد است حضور تکفیری‌ها در لبنان نتیجه سیاست‌های حزب الله در سوریه  است باید بداند که این گروه‌های جنایتکار از سال‌ها پیش فعالیت خود را آغاز کرده بودند.
 
این عضو ارشد حزب الله لبنان تصریح کرد: تسلیم شدن در برابر تکفیری‌ها به بهانه مصون ماندن از بحران منطقه سیاستی غلط و ناکارآمد است. احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی باید به همراه مردم به حمایت از ارتش در برابر تروریسم بپردازند تا بتوانند آن را ریشه کن کنند.
 
شیخ نعیم قاسم با تاکید براینکه کشورهای استکباری نیز پس از تبدیل گروه‌های تروریستی به تهدیدی برای منافع خود در منطقه به مبارزه با آنها پرداختند، گفت: همگان باید بدانند که پروژه نابود ساختن مقاومت و تغییر سوریه از محور مقاومت به جبهه رژیم صهیونیستی ناکام ماند.
 
وی افزود: جای هیچ شکی نیست که تنها راهکار کارآمد برای حل بحران سوریه راهکار سیاسی است. همه گروه‌ها و احزاب این کشور باید با مذاکره و گفت‌وگو سوریه را از بحران و درگیری‌های کنونی خارج سازند./983/ب902/د
ارسال نظرات