۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۲۲۸۹۴۷
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

تکفیری‌ها به دنبال صدور فتوایی برای مشروعیت رابطه با اسرائیل هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تاکید برتلاش تفکیری‌ها برای مشروع جلوه دادن رابطه با رژیم صهیونیستی از طریق صدور فتواهای جعلی، گفت: صهیونیست‌ها از حمله احتمالی حزب الله لبنان به منطقه اشغالی الجلیل وحشت زده هستند.
حجت الاسلام نبيل قاووق، رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم عزاداری هفتمین روز ماه محرم الحرام که امروز در منطقه حومین القوفا برگزار شد، با تاکید براینکه رژیم صهیونیستی همه تلاش خود را به منظور تضعیف مقاومت اسلامی و ممانعت از رسیدن سلاح به حزب الله لبنان در سوریه به کار گرفت، گفت: سردمداران این رژیم پس از سه سال به این نتیجه رسیده اند که شرط بندی بر سرنگونی نظام بشار اسد و واردکردن حزب الله در جنگ فرسایشی سوریه، کاملا اشتباه بوده است.
 

 

وی افزود: باوجود هجمه‌ها و فشارهای مختلف، رژیم صهیونیستی نه تنها نتوانست مقاومت را تضعیف کند، بلکه مقاومت اسلامی به مراتب قدرتمندتر از گذشته شده است. صهیونیست‌ها امروز به صراحت ترس خود را از شبکه تونل‌های حزب الله لبنان در منطقه الجلیل اعلام می‌کنند.
 

 

این عضو ارشد حزب الله، با یادآوری وعده سید حسن نصرالله مبنی بر حمله زمینی نیروهای حزب الله به منطقه اشغالی الجلیل در صورت تجاوز رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: شهرک نشینان صهیونیست از حمله احتمالی حزب الله لبنان به الجلیل وحشت زده شده‌اند.

 

حجت الاسلام قاووق با اشاره به پیروزی حزب الله لبنان در سال 2000 و 2006 تأکید کرد که موجب افتخار مقاومت اسلامی است که در نبرد با گروه‌های تکفیری در عراق، سوریه و لبنان سربلند خارج شده و توطئه‌های تروریستی آنان را خنثی کرده است.
 

 

وی معادله همبستگی ارتش، مقاومت و ملت لبنان در برابر چالش‌های مختلف را به سود این کشور برشمرد و گفت: هدف از حضور نیروهای حزب الله در خاک سوریه و درمرزهای شرقی لبنان حراست از جان و مال مردم بی‌گناه از گزند تکفیری‌ها است.

 

 

حجت الاسلام قاووق تصریح کرد: مقاومت اسلامی به هیچ وجه اجازه تشکیل خلافت و امارت تکفیری‌ در خاک لبنان را نمی‌دهد. نبرد جبهه النصره و داعش با کشورهای اسلامی برای تضعیف جهان اسلام است اما هوشیاری مردم می تواند سدی محکم در برابر آنان تشکیل دهد.
 

 

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله با اشاره به صدور فتواهای جعلی از سوی تکفیری‌ها در راستای حلال شمردن کشتار مسلمانان گفت:  گروه‌های تکفیری‌ در راستای خدشه واردکردن به دین مبین اسلام به دنبال آن هستند که با صدور فتوایی برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی را مشروع جلوه دهند./983/ب902/د

ارسال نظرات