۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۲۳۰۰۴۸
بحران در کابینه رژیم صهیونیستی؛

استعفای دومین وزیر کابینه رژیم صهیونیستی در اعتراض به سیاست‎های نتانیاهو

خبرگزاری رسا ـ یکی دیگر از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی در اعتراض به سیاست‎های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل از مقام خود استعفا داد تا دومین وزیر مستعفی در یک ماه گذشته لقب گیرد.
نتانياهو
 
 
به گزارش خبرگزاری رسا، عمیر پرتز، وزیر محیط زیست کابینه رژیم صهیونیستی در اعتراض به سیاست‎های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل از مقام خود استعفا داد تا دومین وزیر مستعفی در یک ماه گذشته لقب گیرد. 
 
وزیر محیط زیست کابینه رژیم صهیونیستی تصمیم خود مبنی بر استعفا از کابینه این رژیم در اعتراض به سیاست های بنیامین نتانیاهو را به اطلاع زیپی لیونی، وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی رسانده بود.  
 
عمیر پرتز به طور گسترده ای نسبت به سیاست های نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به ویژه در زمینه جنگ با فلسطینیان اعتراض داشت.
 
وزیر مستعفی محیط زیست کابینه رژیم صهیونیستی بارها در طول تجاوز نظامی اسرائیل به نوار غزه از تصمیم نتانیاهو برای صدور حمله به غزه انتقاد کرده بود.
 
روزنامه اسرائیلی هاآرتص گزارش داد که عمیر پرتز در سخنان خود در جلسه روز یکشنبه کابینه رژیم صهیونیستی در انتقادی آشکار نسبت به بنیامین نتانیاهو گفته بود: در طول چند ماه گذشته ما شاهد زلزله ای در مسائل دیپلماتیک، اجتماعی و اقتصادی بوده ایم اما نخست وزیر (نتانیاهو) به جای یافتن راه حلی برای این مسائل به دنبال یافتن متهم بود.
 
وزیر محیط زیست کابینه رژیم صهیونیستی دومین وزیر این رژیم در طول یک ماه گذشته به شمار می رود که در اعتراض به سیاست های بنیامین نتانیاهو استعفا می دهد؛ گیدئون سعر، وزیر کشور رژیم صهیونیستی نیز در ماه نوامبر میلادی به همین دلیل از مقام خود استعفا داده بود./990/ب902/ک
ارسال نظرات