۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۲۳۰۲۱۷

بازداشت 1300 فلسطینی از ماه ژوئن میلادی تاکنون

خبرگزاری رسا ـ باشگاه زندانیان فلسطینی در گزارشی اعلام کرد که از ماه ژوئن میلادی تاکنون حداقل 1300 فلسطین در بیت‎المقدس شرقی به وسیله نیروهای رژیم صهیونیستی بازداشت شده و در زندان‎های این رژیم به سر می‎برند.
زندانيان فلسطيني در زندان هاي رژيم صهيونيستي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، باشگاه زندانیان فلسطینی در گزارشی اعلام کرد که از ماه ژوئن میلادی تاکنون حداقل 1300 فلسطین در بیت‎المقدس شرقی به وسیله نیروهای رژیم صهیونیستی بازداشت شده و در زندان‎های این رژیم به سر می‎برند.
 
رسانه های فلسطینی همچنین گزارش دادند که بیش از 40 درصد از زندانیان فلسطینی که در زندان های رژیم صهیونیستی به سر می برند کودکان زیر 18 سال هستند.
 
اکثر زندانیان فلسطینی دربند در زندان های رژیم صهیونیستی به اتهام پرتاب سنگ و کوکتل مولوتف به سوی نظامیان صهیونیست بازداشت شده اند.
 
رژیم صهیونیستی برخی از فلسطینیان را به پرداخت جریمه و برخی دیگر را نیز به تبعید یا حبس خانگی محکوم می کند.  
 
این در حالی است که مفید الحج، یکی از وکلایی که با باشگاه زندانیان فلسطینی همکاری می کند اعلام کرد که تنها تعداد فلسطینیان دستگیر شده افزایش نیافته بلکه مجازات های در نظر گرفته شده برای این زندانیان نیز شدیدتر شده است.
 
کابینه رژیم صهیونیستی به تازگی قانونی را به تصویب رسانده که به موجب آن دادگاه های این رژیم می توانند فلسطینیانی را که به سوی نظامیان صهیونیست یا ماشین های آنان سنگ پرتاب می کنند به بیش از 20 سال زندان محکوم کنند.
 
گزارش ها نشان می دهند که بیش از 7 هزار فلسطینی هم اکنون در زندان های رژیم صهیونیستی زندانی هستند؛ حدود 2 هزار تن از این زندانیان در طول چند ماه گذشته بازداشت شده اند./990/ب902/ک
ارسال نظرات