۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۲۳۱۰۱۷

توهین وزیر دادگستری بحرین به آیت الله شیخ عیسی قاسم

خبرگزاری رسا ـ وزیر دادگستری بحرین با اشاره به خطبه‎های نماز جمعه این هفته بیان داشت که اظهارات شیخ عیسی قاسم نشان دهنده سطح فکری اوست.
آيت الله شيخ عيسي قاسم رهبر شيعيان بحرين


به گزارش خبرگزاری رسا، خالد بن علی آل‎خلیفه، وزیر دادگستری بحرین، در صفحه اجتماعی توییتر خود با اشاره به خطبه‎های نماز جمعه آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان این کشور در مسجد امام صادق (ع) شهر دراز گفت: سخنانی که شیخ عیسی قاسم در نماز جمعه با موضوع پارلمان این کشور ایراد کرده است، نشان دهنده سطح فکری اوست.


وی در ادامه سخنان سخیف خود بیان داشت: در دو هفته آینده با برگزاری انتخابات پارلمان این کشور، بیهوده و پست بودن سخنان این عالم برای همگان آشکار می‎شود.


لازم به ذکر است که رهبر شیعیان بحرین انتخابات این کشور را انحصاری دانست و بیان داشت که پارلمان آینده این کشور را از جنس پارلمان گذشته و بلکه بدتر از آن خواهد بود. این پارلمان جدید نیز مجری سیاست‌های ظالمانه آل‌خلیفه خواهد بود.


گفتنی است وزیر دادگستری بحرین چندی پیش طی نامه‎ای توهین آمیز خطاب به شیخ عیسی قاسم، وی را به تحریک افکار عمومی و برانگیختن اختلاف مذهبی و تلاش برای ضربه زدن به وحدت ملی در بحرین متهم کرد.


همچنین عادل فلیفل، سرهنگ سابق سرویس اطلاعات بحرین، چند ماه گذشته در واکنش به پیشنهاد آیت الله شیخ عیسی قاسم برای تشکیل شورای اسلامی اهل سنت و شیعه؛ او را "کافر" خواند و از ایشان خواست توبه کند و پیش از آن که خواستار تشکیل شورای اسلامی اهل سنت و شیعه شود، خودش وارد اسلام شود./994/ب902/ک

ارسال نظرات