۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۲۳۳۸۸۹
رییس مجمع علمای صور لبنان:

اقدامات حزب الله مانع از اشغال لبنان از سوی داعش شد

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع علمای صور لبنان تأکید کرد که اقدامات پیشگیرانه حزب الله مانع از حضور نیروهای داعش در نقاط مختلف لبنان شد.
شيخ علي ياسين


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی یاسین، رییس مجمع علمای صور لبنان در بیانیه‌ای خواستار همبستگی مردم و سیاستمداران لبنانی با سربازان گروگان گرفته شده ارتش این کشور از سوی گروه‌های تروریستی شد و گفت: دولت لبنان باید همه  تلاش خود را در راستای آزادسازی سربازهای گروگان گرفته شده به کار گیرد.
 

 

وی افزود: تکفیری‌ها به دنبال ایجاد درگیری‌های طایفه‌ای در لبنان به واسطه قتل سربازهای شیعه هستند. خانواده‌های سربازان شیعه باید با بصیرت و آگاهی نسبت به این قضیه از هر حرکت شتبازده و احساسی جلوگیری کنند.
 

 

این عالم لبنانی با تأکید براینکه عقب نشینی در برابر تکفیری‎‌ها و گوش فرا دادن به خواسته‌های آنان موجب گستاخی آنان می‌شود، گفت: در صورتی که کار را به نیروهای امنیتی بسپاریم و اجازه ندهیم تکفیری‌ها ابتکار عمل را به دست داشته باشند، بی شک میتوان به آزادی سربازها امیدوار بود.
 

 

حجت الاسلام علی یاسین، وحدت و انسجام ملی را تنها راه مقابله با تروریسم و تکفیر برشمرد و گفت: برخلاف آنچه برخی مدعی می‌شوند، اقدامات پیشگیرانه حزب الله مانع از حضور نیروهای داعش در مناطق مختلف لبنان و اشغال این کشور شد./983/ب902/ک

ارسال نظرات