۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۲۳۴۱۹۸
وزیر اوقاف مصر:

داعش مجری دستورات دشمنان اسلام هستند

خبرگزاری رسا ـ وزیر اوقاف مصر با محکوم کردن اقدامات جریان‎های تروریستی بیان داشت که داعش مجری دستورات دشمنان اسلام هستند.
محمد مختار جمعه وزير اوقاف مصر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر، امروز طی نشستی خبری ریشه بسیاری از انقلاب‎ها در جهان را رسیدن به آزادی‎ و استقلال خواند و گفت: مردم جهان از رفتن زیر سلطه استعمار خسته شده‎اند و هرگز ذلت و خواری بردگی را نمی‎پذیرند.


وی افزود: اصل اولیه در ایجاد یک انقلاب موفق حفظ اتحاد است. در انقلاب‎های که به این اصل توجه شده بود انقلاب با پیروزی به پایان رسیده است و مردم به اهداف و مصالحشان رسیده‎اند.


وزیر اوقاف مصر خاطرنشان ساخت: برخی از احزاب و تشکل‎های به ظاهر اسلامی با سوء استفاده از نام اسلام درپی رسیدن به اهداف سیاسی و تجاری خود هستند.


وی تصریح کرد: برخی دیگر از احزاب و جریان‎ها همانند داعش، آلت دست دشمنان اسلام قرار گرفته‎اند و در جهت اهداف دشمنان با نام اسلام به جنایت در کشورهای منطقه می‎پردازند. این جریان‎های منحرف بوی از اسلام نبرده‎اند و با تکفیر مسلمانان درصدد رسیدن به اهداف شوم خود هستند.


محمد مختار جمعه خواستار حفظ وحدت در کشورهای اسلامی شد و اظهار داشت: مسلمانان با حفظ وحدت به مبارزه با جریان‎های تروریستی بپردازند و اجازه ندهند که خاطره تلخ اخوان المسلمین بار دیگر در مصر تکرار شود./994/
ب902/ک

ارسال نظرات