۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۲۳۴۲۱۳

طرح ابتکاری دانشجویان مسلمان دانشگاه میشیگان آمریکا برای کمک به نیازمندان

خبرگزاری رسا ـ انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه میشیگان آمریکا با راه‎اندازی یک طرح ابتکاری اقدام به جمع‎آوری پول و تهیه غذا برای گرسنگان آمریکایی نمود.
طرح ابتکاري دانشجويان مسلمان دانشگاه ميشيگان آمريکا براي کمک به گرسنگان اين کشور
 
 
به گزارش خبرگزاری رسا، انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه میشیگان آمریکا با راه‎اندازی یک طرح ابتکاری اقدام به جمع‎آوری پول و تهیه غذا برای گرسنگان آمریکایی نمود.
 
در طرح ابتکاری انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه میشیگان آمریکا که 2Fast2Feed نام داشت دانشجویانی از نژادها و ادیان مختلف حضور داشته و علاوه بر جمع آوری پول برای کمک به گرسنگان آمریکایی به مدت یک روز نیز روزه گرفتند.
 
خدیجه شیخ، یکی از دانشجویان دانشگاه میشیگان که برای نخستین بار در این مراسم شرکت کرد در این ارتباط می گوید: مشاهده افرادی از تمامی نژادها و اعتقادات دینی که با یک هدف مشترک دور یکدیگر جمع شده بودند بسیار جالب بود.
 
در این مراسم بیش از 120 دانشجوی دانشگاه میشیگان حضور یافته و از طلوع خورشید تا غروب آفتاب اقدام به جمع آوری غذا و نوشیدنی برای گرسنگان آمریکایی نمودند.
 
مبالغ جمع آوری شده در مراسم ابتکاری انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه میشیگان به سازمان های خیریه محلی اهدا شد تا در راه تهیه غذا برای گرسنگان مسلمان و غیرمسلمان آمریکایی هزینه شود.
 
گفتنی است، آمارهای رسمی از تعداد مسلمانان در آمریکا موجود نیست اما کارشناسان تخمین می زنند که بین 6 تا 8 میلیون مسلمان در آمریکا زندگی می کنند./990/ب902/ک
ارسال نظرات