۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۲۳۴۷۷۶
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد:

رژیم صهیونیستی و تکفیری‌ها از قدرت روزافزون مقاومت به وحشت افتاده‌اند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد که رژیم صهیونیستی و تکفیری‌ها از بالارفتن توانمندی روزافزون مقاومت اسلامی به وحشت افتاده‌اند.
سيد هاشم صفي الدين رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، سید هاشم صفی الدین، رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان در مراسمی که امروز در مرکز فرهنگی امام خمینی در بعلبک برگزار شد، وضعیت لبنان را  در  شرایط جنگ با گروه‌های تکفیری توصیف کرد و گفت: وضعیت جنگی، شرایط و راهکارهای خاص خود را می‌طلبد و نباید در قبال کسانی که به حمایت تسلیحاتی و مالی از تکفیری‌ها پرداختند مسامحه کرد.

 

وی افزود: اشغال شدن بخش‌هایی از مناطق لبنان و قتل سربازان ارتش این کشور نشانگر این است که وضعیت کنونی لبنان فراتر از یک بحران معمولی است و کشور شرایط جنگی را پشت سر می‌گذارد.


این عضو ارشد حزب الله لبنان با اشاره به توطئه‌های بین المللی و منطقه‌ای در راستای دامن زدن به فضای متشنج لبنان، عنوان کرد: آمریکا در حالی ادعای حمایت از نظامیان معتدل سوری را مطرح می‌کند که این گروه  هیچ تأثیری در روند معارضان سوری ندارد و گروه‌های تروریستی را نمی‌تواند وادار به آزادساختن سربازان گروگان گرفته شده لبنانی کند.


حجت الاسلام صفی الدین تصریح کرد: مقاومت اسلامی روز به روز توانایی خود برای مقابله با صهیونیست‌ها و گروه‌های تکفیری را بالا می‌برد و با اتکا به امکانات میدانی و شجاعت نیروهای خود رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخته است./983/ب902/ک
 

ارسال نظرات