۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۲۳۴۹۹۵
وزیر صنعت لبنان

مقاومت اسلامی تکفیری‌ها را مانند رژیم صهیونیستی به زانو در می‌آورد

خبرگزاری رسا ـ وزیر صنعت لبنان تأکید کرد که مقاومت اسلامی همانگونه که رژیم صهیونیستی را شکست داد، گروه‌های تکفیری را نیز به زانو در می‌آورد.
حسين حاج حسن، وزير کشاورزي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین الحاج حسن، وزیر صنعت لبنان که دیروز، 17 آذرماه، در حاشیه مراسمی در استان «البقاع» لبنان سخن می‌گفت، بر ادامه راه دفاع و مقاومت و لزوم وحدت ملی تأکید کرد و از دولت لبنان خواست که به وظایف خود در تمامی زمینه‌ها از جمله قصاص تروریست‌ها پایبند باشد.


وی در ادامه ضمن تسلیت به خانواده شهید «علی البزال» که اخیرا از سوی تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید، این اقدام تکفیری‌ها در کشتن سرباز لبنانی را محکوم و از دولت لبنان خواست ضمن پیگرد دقیق عاملان این اقدام، جنایتکاران تکفیری را قصاص کند.


وزیر صنعت لبنان افزود: امروز در معرض دو خطر و چالش بزرگ قرار داریم و این دو خطر صهیونیسم و تکفیر است؛ تنها رهایی از این دو خطر دفاع و مقاومت است.


حسین الحاج حسن تأکید بر وحدت ملی و اسلامی را دیگر راهکار مقابله با این دو خطر توصیف کرد و گفت: در این شرایط سخت و در حالی که تروریسم به شدت ما را تهدید می‌کند، تسلیم نمی‌شویم، نمی‌هراسیم و نخواهیم گریخت؛ ما در استمرار حیات، کار و تلاش ثابت قدم هستیم و برای شهادت نیز آمادگی داریم. مقاومت اسلامی همانگونه که صهیونیست‌ها را شکست داد به حضور گروه‌های تکفیری در لبنان پایان می‌دهد./983/د102/ک

ارسال نظرات