۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۳۵۰۸۰

تقدیم‌نامه راوی «پنجره‌های تشنه» به رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری رسا ـ نویسنده کتاب «پنجره‌های تشنه» متن تقدیم‌نامه خود بر کتاب اهدایی‌اش به رهبر انقلاب را منتشر کرد.
تقريظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «پنجره‌هاي تشنه»

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سوره مهر، یک روز پس از برگزاری آیین رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «پنجره‌های تشنه» به قلم مهدی قزلی این نویسنده متن تقدیم‌نامه خود بر کتاب اهدایی به رهبر معظم  انقلاب را منتشر کرد.

 

در متن تقدیم‌نامه نوشته شده بر برگ نخست کتابی که بهار امسال به رهبر انقلاب اهدا شده‌ آمده است:

 

 «حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

 

در پایان این سفر وقتی به کربلا رسیدیم، از یکی دو نفر از مرتبطین با حضرت‌تان خواستم واسطه شوند و ازتان بپرسند دوست دارید کجا دعا شوید. خبر البته نرسید ولی به هر حال در‌آن یک هفته‌ای که بر خوان پر برکت امام حسین علیه‌السلام مهمان بودیم، هر جا که حال خوشی بود یادتان کردم و دعا. که رهبرم بودید و مرجعم و استاد کتابخوانی‌ام و البته هستید.

 

 با افتخار تقدیم به حضورتان به امید تورق کتاب/ بهار 1393- مهدی قزلی»

  

متن تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «پنجره‌های تشنه» شب گذشته در مراسمی با حضور امیر خوراکیان رییس حوزه ریاست دفتر حفظ ونشر آثار مقام معظم رهبری و مهدی قزلی نویسنده کتاب در کربلای معلی رونمایی شد.

 

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست

 

این چه شمعی است که جان‌ها همه پروانه اوست

 

ای شعله فروزان، ای فروغ تابان، ای گرمابخش دل‌های خلایق!‌ تو کیستی با این شکوه و جلال، با این شیرینی و دلنشینی، با این هیبت و اقتدار، با این همه لشکر دل‌به‌همراه، با غلغله فرشتگان که در کنار موکب تو با آدمیان رقابت می‌کنند؟ تو کیستی ای نور خدا، ای ندای حقیقت، ای فرقان، ای سفینةالنجاة؟ چه کرده‌ای در راه خدایت که پاداش آن، خدایی شدن هر آن چیزی است که به تو نسبت می‌رساند؟ بنفسی انت، بروحی انت، بمهجة قلب انت، و سلام الله علیم یوم ولدت و یوم استشهدت مظلوماً‌و یوم تبعث فاخراً و مفخرا. 1393/2/29

 

بسیار خوب و با ذوق و سلیقه نوشته شده‌است؛ و با نگاه هنرمندانه، کنجکاو و نکته‌یاب. خواندم تا 1393/2/28

 

کتاب «پنجره‌های تشنه» روزنوشت‌های مهدی قزلی از انتقال ضریح جدید امام حسین علیه السلام از قم به کربلا در سال 1391 است که انتشارات سوره‌ مهر آن را منتشر کرده است./998/د102/ق

ارسال نظرات