۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۲۳۵۷۳۰
عضو فراکسیون مقاومت پارلمان لبنان تأکید کرد:

رژیم صهیونیستی می‌داند تجاوز به حزب الله بی پاسخ نمی‌ماند/ مردم نشان دادند داعش توانایی ممانعت از برگزاری زیارت اربعین را ندارد

خبرگزاری رسا ـ عضو فراکسیون مقاومت پارلمان لبنان تأکید که رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند تجاوز به حزب الله بی‌پاسخ نمی‌ماند.
سيد نواف موسوي، نماينده پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نواف الموسوی، نماینده پارلمان لبنان در مراسم بزرگداشت یکی از شهدای مقاومت اسلامی که از سوی حزب الله در منطقه الشهابیه برگزار شد، با اشاره به اینکه مقاومت اسلامی برای اولین بار در تاریخ نبرد کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی توانست نیروهای این رژیم را مجبور به عقب نشینی بدون قید و شرط کند، گفت: مجاهدان مقاومت منتظر نمی‌مانند تا یک کشور خارجی به دفاع از میهن و ملتشان بپردازد بلکه خود با اشغالگری و زورگویی مقابله می‌کنند.

 


وی افزود: آرامش نسبی لبنان با وجود وخامت اوضاع در خاورمیانه مرهون قدرت مقاومت اسلامی در ممانعت از تجاوز رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری به این کشور است. امروز رژیم صهیونیستی به خوبی میداند که تجاوز به حزب الله بدون پاسخ نخواهد ماند.


این عضو فراکسون مقاومت پارلمان لبنان با تأکید بر بی‌فایده بودن ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش به رهبری آمریکا، خاطرنشان کرد: حمله‌های هوایی این ائتلاف هیچ کمکی به مردم عراق و سوریه در مقابله با تکفیری‌ها نکرد و در این زمینه تنها تلا‌ش‌های نیروهای عراقی و سوری نتیجه بخش بود.


وی حضور میلیون‌ها نفر در زیارت اربعین را نشانه عدم ترس مردم از تکفیری‌ها عنوان کرد و گفت: مشارکت میلیونی در زیارت اربعین حسینی این پیام را مخابره کرد که تهدیدهای داعش توانایی محروم ساختن مسلمانان از حرم امام حسین (ع) را ندارد.


نواف الموسوی تصریح کرد: حزب الله لبنان بیش از سایرین از خطر گروه‌های تکفیری آگاه شود و به مقابله با آن پرداخت. ما امروز از همه گروه‌ها و شخصیت‌های لبنانی میخواهیم با جدی گرفتن تهدیدهای تروریستی در راستای مقابله با آن تلاش کنند.

 

این نماینده پارلمان لبنان با ابراز نگرانی از سرقت منابع نفتی و گازی لبنان از سوی رژیم صهیونیستی خواستار اقدام سریع دولت لبنان شد و افزود: طبق قوانین بین الملل هیچ کشوری حق ندارد در مناطق متنازع علیه اقدامی را انجام دهد. متاسفانه طرف لبنانی هیچ کاری را برای مقابله با سرقت ثروت‌ ملی لبنان از سوی اسرائیل انجام نمی‌دهد./983/ب902/ک
 

ارسال نظرات