۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۲۳۵۹۰۱
رییس علمای صور لبنان خواستار شد؛

جنبش حماس به دور از مسائل حاشیه‌ای استراتژی مقاومت را ادامه دهد

خبرگزاری رسا ـ رییس علمای صور لبنان خواستار پایداری جنبش حماس بر روی گزینه مقاومت شد و گفت: ورود به مسائل حاشیه‌ای موجب تضعیف مسأله فلسطین می‌شود.
شيخ علي ياسين

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی یاسین، رییس مجمع علمای صور لبنان امروز با انتشار بیانیه‌ای با تبریک به جنبش  حماس به مناسبت فرارسیدن سالگرد تأسیس این جنبش مقاومت طلب، گفت: مقاومت اسلامی فلسطین باید با پایداری بر استراتژی مقاومت از دخالت در امور خارجی و حاشیه‌ای امتناع کند، چرا که این امر موجب تضعیف مسأله فلسطین می‌شود.
 

وی با اشاره به تحرک گروه‌های تکفیری در لبنان و ادامه گروگانگیری سربازهای ارتش از سوی تروریست‌ها، ابراز داشت که اتکا بر نقطه‌های قوت برای مقابله با گروه‌های تکفیری بسیار ضروری و لازم است.


این عالم لبنانی تصریح کرد: خطر گروه‌های تکفیری برای ملت لبنان از حد مجاز فراتر رفته و باید اقدامات مقتضی برای مقابله با آن را اتخاذ کرد.


حجت الاسلام علی یاسین در ادامه حضور میلیون‌ها عاشق حسینی (ع) در زیارت اربعین را نمونه‌ای از تجدید پیمان با آرمان‌های آن حضرت برشمرد و گفت: زائران حسینی (ع) نیز باید مانند آن امام همام در راه مبارزه با ظلم و انحراف و تکفیر گام بردارند./983/ب903/ک
 

ارسال نظرات