۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۲۳۶۸۰۱

تظاهرات مشترک مسلمانان و یهودیان آمریکا در اعتراض به بدرفتاری پلیس با سیاه‎پوستان

خبرگزاری رسا ـ مسلمانان، اعراب و یهودیان آمریکا برای نخستین بار در تظاهراتی مشترک اعتراض خود را نسبت به نژادپرستی و بدرفتاری پلیس این کشور با سیاه‎پوستان اعلام کردند.
تظاهرات مشترک مسلمانان و يهوديان آمريکا در اعتراض به بدرفتاري پليس با سياه پوستان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، مسلمانان، اعراب و یهودیان آمریکا برای نخستین بار در تظاهراتی مشترک اعتراض خود را نسبت به نژادپرستی و بدرفتاری پلیس این کشور با سیاه‎پوستان اعلام کردند.
 
تظاهرات مشترک مسلمانان و یهودیان آمریکا در اعتراض به بدرفتاری پلیس با رنگین پوستان از مرکز تجاریBrooklyn’s Barclays  آغاز و به اداره شماره 78 پلیس نیویورک ختم شد.
 
سه گروه اسلامی و یهودی فعال در امور مربوط به حقوق بشر در شهر نیویورک آمریکا به نام های "یهودیان طرفدار عدالت نژادی و اقتصادی"، "انجمن آمریکایی های عرب تبار نیویورک" و گروهی موسوم به Bend the Arc در سازماندهی این اجتماع اعتراض آمیز نقش داشتند.  
 
تعدادی از اعضای شورای شهر نیویورک نیز به همراه افرادی از نژادها، سنین و ادیان مختلف در راهپیمایی اعتراضی مشترک مسلمانان و یهودیان آمریکا شرکت کردند.
 
شرکت کنندگان مسلمان و یهودی حاضر در این تجمع اعتراض آمیز بنرهایی در دست داشتند که اسامی قربانیان خشونت پلیس آمریکا بر روی آنها درج شده بود.  
 
اصلان رحمان، یکی از مسلمانان شرکت کننده در این راهپیمایی گفت: حضور گروه های مذهبی مختلفی که دور یکدیگر جمع شده اند پیغامی روشن دارد و نشان دهنده آن است که زندگی سیاه پوستان جامعه برای تمامی ما اهمیت دارد.
 
وی افزود: مسلمانان و یهودیان آمریکا کنار یکدیگر ایستاده و خواستار اجرای عدالت هستند./990/ب902/ک
ارسال نظرات