۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۲۳۷۶۳۲
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

رژیم صهیونیستی بیش از هر اتفاقی از نبرد با حزب الله می‌ترسد

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تأکید براینکه رژیم صهیونیستی بیش از هر اتفاقی از نبرد با حزب الله می‌ترسد، گفت: توانمندی تسلیحاتی حزب الله نسبت به سال 2006 چند برابر شده است.
نبيل قاووق، نايب رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که امروز از سوی این جنبش در منطقه الطیبه جنوبی برگزار شد، با اشاره به انجام گفت‌وگو بین حزب الله با جریان المستقبل لبنان برای حل اختلافات داخلی، گفت: حل اختلافات از طریق رایزنی و گفت‌وگو می‌تواند تهدیدهای رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری را خنثی کرده و انسجام ملی را در لبنان تقویت کند.


وی، حل مسالمت آمیز اختلافات را به سود همگان برشمرد و اظهار داشت که هیچ کس از برگزاری گفت‌وگو بین حزب الله و جریان المستقبل لبنان جز رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری ضرر نمی‌کند. علاوه براینکه برگزاری گفت‌وگو موجب تلطیف فضای عمومی جامعه لبنان و کاهش تنش‌های سیاسی  کشور شده است.

 

این عضو ارشد حزب الله لبنان تأکید کرد: حزب الله هیچ دشمنی‌ای با گروه‌های داخلی ندارد، تنها دشمن حزب الله لبنان محور تکفیری، صهیونیستی است.

 

قاووق با تأکید براینکه هدف از مذاکرات برتری جویی و تحمیل شرایط به دیگران نیست، عنوان کرد: تمام هم و غم مقاومت اسلامی این است که لبنان بتواند قدرت خود را در برابر تروریسم باز یابد و مردم این کشور از گزند تروریست‌ها در امان باشند.

 

وی، هدف رژیم صهیونیستی از پشتیبانی گروه‌های تکفیری را محاصره و تضعیف مقاومت اسلامی برشمرد و گفت: رژیم صهیونیستی در برهه کنونی بیش از هراتفاقی از نبرد با حزب الله لبنان هراس دارد. مقاومت اسلامی لبنان توانسته است پس از جنگ 33 روزه توانمندی نظامی و تسلیحاتی خود را به مراتب قدرتمندتر ساخته و این توانمندی در سال 2014 به اوج خود رسیده است./983/ب902/ک

ارسال نظرات