۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۲۳۹۳۸۲
وزیر صنعت لبنان تأکید کرد؛

رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری بزرگ ترین تهدید برای لبنان در سال 2015 هستند

خبرگزاری رسا ـ وزیر صنعت لبنان تأکید کرد که رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری جدی ترین تهدید برای لبنان در سال 2015 هستند.
حسين حاج حسن، وزير صنعت لبنان

«حسین الحاج حسن» وزیر صنعت لبنان و از اعضای برجسته حزب الله لبنان طی سخنانی به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و میلاد حضرت مسیح (ع)،‌ با تاکید بر اهمیت همزیستی مشترک بین مسلمانان و مسیحیان، اهمیت گفت‌وگو بین گروه‌های سیاسی لبنان به منظور رویارویی با خطرهای صهیونیستی و تکفیری را یادآوری کرد و گفت: تا زمانی که فکر تکفیر دیگران وجود داشته باشد، نبرد با تکفیری‌ها در اول راه خواهد بود

گزارش وبگاه خبری العهد حاکی است که الحاج حسن که در حسینیه «امام خمینی» (ره) شهر بعلبک سخنرانی می‌کرد، رژیم صهیونیستی و تکفیری‌ها را بزرگترین چالش‌های فرا روی لبنان در سال 2015 توصیف کرد.

الحاج حسن تاکید کرد: حزب الله تا زمانی که کاندیدای دیگری وجود نداشته باشد، در انتخابات ریاست جمهوری از میشل عون رئیس جریان ملی آزاد حمایت می‌کند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931014001465#sthash.iYcyNdx6.dpuf

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین الحاج حسن، وزیر صنعت لبنان و از اعضای برجسته حزب الله لبنان طی سخنانی به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و میلاد حضرت مسیح (ع)،‌ با تاکید بر اهمیت همزیستی مشترک بین مسلمانان و مسیحیان، اهمیت گفت‌وگو بین گروه‌های سیاسی لبنان به منظور رویارویی با خطرهای صهیونیستی و تکفیری را یادآوری کرد و گفت: تا زمانی که فکر تکفیر دیگران وجود داشته باشد، نبرد با تکفیری‌ها در اول راه خواهد بود.

 

 الحاج حسن که در حسینیه «امام خمینی» (ره) شهر بعلبک سخنرانی می‌کرد، رژیم صهیونیستی و تکفیری‌ها را بزرگترین چالش‌های فرا روی لبنان در سال 2015 توصیف کرد.

 

الحاج حسن تاکید کرد: حزب الله تا زمانی که کاندیدای دیگری وجود نداشته باشد، در انتخابات ریاست جمهوری از میشل عون رئیس جریان ملی آزاد حمایت می‌کند./983/د102/ک

ارسال نظرات