۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۲۴۱۱۸۶
با تمجید از مواضع اخیر دبیرکل حزب الله؛

شیخ علی یاسین: سیدحسن نصرالله سدی محکم در برابر تهدیدهای صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع علمای صور لبنان به تمجید از سخنان اخیر سیدحسن نصرالله پرادخت و دبیرکل حزب الله لبنان را سدی محکم در برابر تهدیدهای صهیونیستی توصیف کرد.
شيخ علي ياسين




به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ علی یاسین، رییس مجمع علمای صور لبنان در بیانیه‌ای که امروز منتشر کرد با تمجید از مواضع اخیر سید حسن نصرالله در قبال رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری، خاطرنشان کرد: نصرالله سدی محکم در برابر تهدیدهای صهیونیستی است.

 


وی افزود: سخنان دبیرکل حزب الله لبنان اطمینان و آرامش خاطر را برای مردم لبنان به ارمغان می‌آورد و آنان را از دغدغه حمله احتمالی رژیم صهیونیستی و تلاش‌های تکفیری رها می‌کند.

 

این عالم لبنانی با تأکید براینکه ادامه معادله ملت، مقاومت و ارتش در لبنان ضامن آرامش و امنیت این کشور است، گفت: مقاومت اسلامی نشان داده است که گزینه ای قابل اعتماد برای حمایت از جان و مال مردم لبنان است.

 

شیخ علی یاسین به تمجید از اقدام اخیر دولت در آرام کردن زندان الرومیه پرداخت و اظهار داشت این زندان که تکفیری‌های بسیاری را در خود جای داده است به خطری برای ملت لبنان تبدیل شده بود. آرام کردن فضا و تعیین تکلیف زندانی‌ها می‌تواند یکی از مشکلات کشور را مرتفع سازد.

 

وی خاطرنشان کرد: هوشیاری مردم و سیاستمداران موجب خنثی شدن اهداف تکفیری‌ها از انفجارهای هفته گذشته در طرابلس شد که در راستای ایجاد فتنه مذهبی صورت گرفته بود.

 

گفتنی است سید حسن نصرالله که شب در گفت‌وگوی شب گذشته خود با شبکه ماهواره ای المیادین با تأکید براینکه رژیم صهیونیستی توانایی شکست مقاومت لبنان را ندارد، تأکید کرد که حزب الله از تسلیحات بسیار پیشرفته ای برخوردار است که به فکر کسی نمی‌رسد و نیروهای مقاومت توانایی وارد شدن به منطقه اشغالی الجلیل را دارند./983/ب901/ک

ارسال نظرات