۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۲۴۲۱۲۹
نماینده پارلمان لبنان:

پاسخ مقاومت به مراتب شدید تر از اقدام صهیونیست‌ها خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان تأکید کرد که پاسخ مقاومت به اقدام صهیونیست‌ها به مراتب شدید تر از تجاوز آنان در القنیطره خواهد بود.
نواف الموسوي، نماينده پارلمان و عضو فراکسيون مقاومت اسلامي لبنان




به گزارش خبرگزاری رسا، نواف الموسوی، عضو فراکسیون وفاء به مقاومت در پارلمان لبنان در مراسم تشییع پیکر شهید حسن علی ابراهیم، این جوان را کم سن و سال ترین شهید مقاومت عنوان کرد که از سوی صهیونیست‌ها ترور شده است و گفت: این پهلوان مقاومت توانست راه پدرش را ادامه دهد و  بیست سال پس از شهادت پدرش به مقام رفیع شهادت نایل شود.

 


وی افزود: رژیم صهیونیستی با حمله اخیر خود درصدد آن است که به طور مستقیم با مقاومت رو در رو شود. گروه‌های تکفیری در چهار سال گذشته به نیابت از این رژیم به مقابله با مقاومت می‌پرداختند.

 

این نماینده پارلمان لبنان با اشاره به اینکه بحران سوریه به هیچ وجه تلاش برای تغییر نظام در این کشور نیست، خاطرنشان کرد: تکفیری‌ها به دنبال تغییر نظام‌های سیاسی در منطقه نیستند بلکه با حمایت آمریکا و اسرائیل می‌خواهند به محور مقاومت ضربه وارد کرده و آن را تضعیف کنند.

 

الموسوی گفت: رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند هر اقدامی که علیه مقاومت انجام می‌دهد نیروهای مقاومت آن را با شدت بیشتری پاسخ می‌دهند که این امر در قبال عملیات القنیطره نیز صدق می‌کند.

وی با تأکید بر توانایی مقاومت به منظور پاسخ جدی به توطئه‌های صهیونیستی، عنوان کرد: مقاومت اسلامی تلاش نتانیاهو برای رأی آوردن در انتخابات آینده را به لکه ننگی بر پیشانی اسرائیل تبدیل می‌کند. جای هیچ شکی وجود ندارد که نتانیاهو مسیر اولمرت را می‌پیماید./983/ب902/ک

ارسال نظرات