۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۲۴۳۲۲۱
معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد:

حزب الله آماده نبرد با صهیونیست‌ها است/ حمله به مقاومت جبهه داخلی اسرائیل را متزلزل کرده است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تأکید براینکه مقاومت اسلامی برای هر نبردی آماده است، گفت: حمله به نیروهای حزب الله جبهه داخلی اسرائیل را متزلزل کرده است.
شيخ نعيم قاسم معاون دبيرکل حزب الله لبنان


 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با کارمندان شبکه تلوزیونی المنار که امروز در ساختمان این شبکه برگزار شد، با اشاره به شکست پروژه غربی ها برای ایجاد خاورمیانه جدید، گفت: با توجه به اینکه توطئه های آمریکا و هم پیمانان آن در چهار سال اخیر به ثمر نرسید، محور غربی دچار سردرگمی و اضطراب شده است.
 

وی، شکست خوردن ابزارهای نظامی غرب از قبیل ارتش آزاد سوریه را دلیلی بر این مدعا دانست و عنوان کرد: پروژه غرب در سوریه که خاورمیانه جدید را دنبال می‌کرد با شکستی جدی مواجه شد، به گونه ای که امروز غربی ها به دنبال کاهش خسارت و هزینه های ماجراجویی خود هستند.
 

این عضو ارشد حزب الله لبنان با رد ادعاهای غرب مبنی بر تلاش برای حل سیاسی بحران سوریه، خاطرنشان کرد: آمریکا بین افزایش نقش داعش و پایداری ملت و دولت سوریه سرگردان مانده است. دولتمردان آمریکایی هیچ دلبستگی به راه حل سیاسی ندارند چون این راه حل به سود آنان نیست.
 

شیخ نعیم قاسم خاطرنشان کرد: شرایط رژیم صهیونیستی نیز بسیار دشوار شده است، این رژیم علاوه بر مشکلات خود در کرانه باختری و نوار غزه شاهد قدرت روز افزون مقاومت اسلامی و افزایش تأثیرگذاری آن است.
 

وی با تأکید براینکه ناکامی جریان های تکفیری و احتمال توافق هسته ای بین ایران با کشورهای قدرتمند از چالش های جدی پیش روی اسرائیل محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: حمله اسرائیل به نیروهای حزب الله در القنیطره پس از ناکامی‌های پیاپی این رژیم و شکست تکفیری‌ها صورت پذیرفت.
 

 

شهدای حزب الله خون تازه ای را در رگ های مقاومت جاری کردند

 

معاون سید حسن نصرالله تلاش صهیونیست‌ها برای ایجاد معادله جدید قدرت را بی نتیجه خواند و اظهار داشت: حماقت اخیر اسرائیل در هدف قرار دادن نیروهای حزب الله لبنان نه تنها اقدامی رو به جلو برای صهیونیست‌ها نبوده بلکه موجب تزلزل جبهه داخلی آنان شده است.
 

شیخ نعیم قاسم گفت: مقاومت برای هر نبردی با صهیونیست‌ها آماده است و با عزمی راسخ توانمندی های خود را در زمینه های مختلف تقویت می‌کند. شهدای حزب الله خون تازه ای را در رگ های مقاومت جاری کردند تا این جریان به دفاع از کرامت امت اسلامی بپردازد.

 

وی افزود: برای همگان روشن شده است که رژیم صهیونیستی و گروه های تکفیری دارای اهداف و انگیزه های یکسان هستند که به واسطه آن در راستای تخریب منطقه و تجزیه کشورهای اسلامی هستند تا اسرائیل به تنها قدرت خاورمیانه تبدیل شود. این امر در لبنان به دلیل همکاری ارتش و مقاومت با شکست مواجه می‌شود./983/ب902/ک
 

ارسال نظرات