۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۲۴۳۴۹۳
فردا؛

جشن پیروزی مقاومت در غزه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مقاومت فلسطین به مناسبت پاسخ قاطع حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب در غزه جشن پیروزی و حمایت از مقاومت برگزار می‎کند.
غزه

به گزارش خبرگزاری رسا، همه گروهای فلسطینی، اعضا و طرفداران خود را به منظور برگزاری جشنی بزرگ درحمایت از حزب الله و تاکید برحق پاسخگویی به حماقت صهیونیست ها در مرکز شهر غزه دعوت کردند.

 

در این آیین که در مقابل برج 'الشوا' در مرکز شهر غزه برگزار می شود، نمایندگانی از جنبش فتح، حماس، جهاد اسلامی، جبهه ملی، جبهه دمکراتیک و حزب ملت فلسطین به سخنرانی خواهند پرداخت.

 

این جشن قرار است ساعت 18 به وقت غزه آغاز شود.

 

در حمله غافلگیرانه روز چهارشنبه رزمندگان حزب الله لبنان به کاروان خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی، چندین نظامی کشته و زخمی شدند.

 

رزمندگان حزب الله به تلافی تهاجم هوایی هفته گذشته رژیم صهیونیستی به نیروهای این گروه در قنیطره در جولان سوریه، به خودروی نظامی این رژیم در منطقه مزارع اشغالی 'شبعا' در جنوب لبنان، حمله کردند.

 

در تهاجم هوایی هفته پیش رژیم صهیونیستی به کاروان حزب الله در شهرک مرزی قنیطره در بلندی های جولان سوریه، 6 رزمنده حزب الله از جمله 'جهاد مغنیه' پسر 'عماد مغنیه' فرمانده شهید حزب الله و 'محمد عیسی' فرمانده میدانی نیروهای این گروه، شهید شدند./980/ب102/د

ارسال نظرات