۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۲۴۴۰۵۴
آیت الله طباطبایی نژاد:

جامعه المصطفی گام‌های مؤثری برای صدور انقلاب و معارف شیعه برداشته است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، با اشاره به فعالیت های جامعة المصطفی العالمیه، گفت: این مرکز علوم اسلامی با تربیت طلاب و روحانیان غیر ایرانی نقش مهمی در صدور ارزش های اسلام ناب و انقلاب اسلامی برداشته است.
آيت الله طباطبايي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، شب گذشته در جمع طلاب و روحانیان جامعة المصطفی العالمیه در اصفهان، با اشاره به فعالیت های گسترده و اثرگذار این مرکز آموزش علوم اسلامی و دینی اظهار کرد: جامعة المصطفی نقش مهمی در نشر و تبیین ارزش های دینی و معنوی داشته و از جمله مراکزی است که در راستای صدور انقلاب اسلامی و نشر ارزش های آن گام‌های مؤثری برداشته است.

 

امام جمعه اصفهان انقلاب اسلامی ایران را بر مبنای آموزه های اسلام ناب دانست و تصریح کرد: یکی از بهترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران صدور ارزش‌های دینی و کرامات اخلاقی و سیره اهل بیت به جهان بوده است، انقلاب اسلامی ایران از معارف شیعی و ائمه معصومان سرچشمه می‌گیرد و در همین راستا و با همین مضامین انقلاب به سرتاسر جهان صادر شده است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جامعة المصطفی در زمینه صدور انقلاب اسلامی و مفاهیم ارزشی انقلاب نقش مهمی ایفا کرده است گفت: این مرکز بهترین راه برای صدور انقلاب اسلامی ایران و پیام آن و معارف مکتب اهل بیت به سرتاسر جهان است و همواره در این مسیر به خوبی ایفای نقش کرده است.

 

وی تربیت طلاب و روحانیان غیر ایرانی را از دستاوردی مهم در جامعة المصطفی دانست و افزود: تربیت طلاب و روحانیان غیر ایرانی از کشورهای مختلف جهان و آموزش مکتب اهل بیت و معارف شیعه به آنان و اعزام به بخش های مختلف جهان و کشورهای گوناگون نقش مهمی در تبلیغ دین اسلام و صدور معارف دینی دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان وجود مرسسات دینی مانند جامعة المصطفی را فرصتی مناسب برای دعوت اهل سنت به شیعه دانست و اظهار کرد: مسؤولان به گسترش مکتب اهل بیت و ارزش های نظام مقدس اسلامی و انقلاب اسلامی توجه کنند و با حمایت از مراکز و محافل دینی نظیر جامعة المصطفی در این زمینه اقدامات مؤثری انجام دهند که این موضوع از رسالت‌های مهم مسؤولان به حساب می‌آید.

 

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به فعالیت گروه های تکفیری برای ایجاد اسلام هراسی در جهان بیان کرد: وهابیت و تکفیری ها دست نشانده دشمنان هستند برای تخریب چهره اسلام و با توجه به این اقدامات دشمنان لازم است تا ارزش های اسلامی مورد توجه قرار بگیرد و این یک ضرورت است که نباید از آن غفلت شود./1304/پ202/ب4

ارسال نظرات