۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۲۴۴۶۰۰

طلوع فجر پیروزی در نشریه نورالهدی

خبرگزاری رسا - مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با فرا رسیدن جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بیست و سومین نشریه نورالهدی ویژه اعضای کودک این شبکه در حرم مطهر رضوی منتشر شد.
شبکه نورالهدي

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، محمد جواد هاشمی نژاد، مدیر فرهنگی آستان قدس رضویبا بیان این مطلب افزود: شبکه مخاطبان نورالهدی، در راستای معرفت افزایی و استمرار برکات زیارت، با هدف حفظ و تداوم ارتباط زائران و مجاوران، در 3 مقطع سنی کودک، نوجوان و جوان فعالیت می‌کند.


وی تصریح کرد: این مجله شامل مطالبی همچون قصه، شعر، نقاشی، کاردستی، لطیفه، نامه‌های اعضاء نورالهدی، جدول، آیا می‌دانید، داستان، باغ مطالعه، نمایشگاه نقاشی، حکایت و مسابقه می‌شود.


هاشمی نژاد افزود:  انقلاب اسلامی، روزهای به یاد ماندنی، روز آخر، وقتی که برگشتی، باغ مطالعه، با خدای مهربان، لغت نامه تصویری، قصه‌های زندگی پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم، حیوانات در قرآن، و قصه‌های احمد از جمله مطالبی است که در این شماره از نشریه به آن پرداخته شده است.


مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی اظهار کرد: روزهای به یاد ماندنی به مناسبت‌ ایام پیروزی انقلاب اسلامی، تولد حضرت عبدالعظیم حسنی، ولادت امام حسن عسکری علیه السلام، آغاز دهه فجر، بازگشت حضرت امام خمینی رحمةالله علیه به ایران در سال 1357 و پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 از جمله مباحثی است که در بیست و سومین شماره از مجله نورالهدی به آن اشاره شده است.


وی خاطرنشان کرد: «قصه‌های زندگی پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم»، «سلام ماه پیروزی»، «روز آخر و هر سه فریاد کشیدیم الله اکبر» از جمله داستان‌هایی هستند که در این مجله با زبان کودکانه به بیانی ساده و زیبا بیان شده است.


مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی یاد آور شد: این مجله، به کوشش محمد حسن درایتی تهیه و به سفارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی تنظیم  شده و در اختیار مخاطبان کودک شبکه نورالهدی قرار گرفته است./1308/د102/ق

ارسال نظرات