۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۲۴۵۰۴۷
عضو حزب تحریک انصاف پاکستان:

آمریکا بزرگترین تروریست جھان است

خبرگزاری رسا ـ عضو حزب تحریک انصاف پاکستان از آمریکا به عنوان بزرگترین حامی تروریست‎ها یاد کرد.
مخدوم جاويد ھاشمي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، همایش «آزادی کشمیر و وظایف ما» در آستانه روز ھمبستگی با مردم مظلوم کشمیر در ملتان پاکستان برگزار شد.

 

مخدوم جاوید ھاشمی عضو حزب تحریک انصاف پاکستان در سخنان خود سکوت جامعه بین المللی و مدعیان آزادی در خصوص مردم بی دفاع کشمیر را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت: سکوت و به توجھی سازمان ملل نسبت به سیاست ھای سرکوب گرانه دولت ھند در کشمیر موجب افزایش تعرض در کشمیر شده است.

 

وی آمریکا و برخی از کشورھای عربی و غربی را تامین کنندہ منابع مالی و تسلیحاتی گروہ ھای تروریستی مانند داعش دانست و ادامه داد: آمریکا بزرگترین تروریست جھان است و به ھمین دلیل از رژیم های تروریستی اسرائیل و گروہ ھای تروریستی داخل پاکستان و دیگر کشورھای حمایت می کند.

 

ھاشمی با تاکید بر این که نظام استکباری آمریکا و غرب در حال از ھم پاشیدن است، تصریح کرد: بیداری مسلمانان منطقه نقشه خاورمیانه جدید رابا ناکامی روبرو کردہ است.

 

وی با بیان این که کشمیری ھا از سال 1920 میلادی برای آزادی خود دست و پنجه نرم می کنند، خاطر نشان ساخت: کشمیری ھا خواھان ارتباط با پاکستانند اما وضع فعلی نمی تواند امنیت آنان را تامین کنند./988/ب902/د

ارسال نظرات