۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۴۶۳۵۴
یکی از فعالان حقوق بشر بحرین:

سازمان‎های بین المللی به جای پشتیبانی از انقلاب از رژیم آل‎خلیفه حمایت می‎کنند

خبرگزاری رسا ـ یکی از فعالان حقوق بشر بحرین بر ضرورت رسیدگی به وضعیت حقوق بشر این کشور تاکید کرد و خاطرنشان ساخت که سازمان‎های بین المللی به جای پشتیبانی از انقلاب از رژیم آل‎خلیفه حمایت می‎کنند.
سيد احمد الوداعي يکي از فعالان حقوق بشر بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سید احمد الوداعی یکی از فعالان حقوق بشر بحرین، در چهارمین سالگرد انقلاب 14 فوریه این کشور که در ساختمان پارلمان لندن برگزار شد، وضعیت بحرین را نمونه آشکار نفاق بین المللی خواند و گفت: سازمان‎ها بین المللی از انقلاب کشورهای مختلفی نظیر مصر، تونس و لیبی حمایت کرده ولی در مقابل انقلاب مسالمت آمیز بحرین ساکت مانده و از رژیم دیکتاتور آل‎خلیفه حمایت می‎کنند.

 

وی از وزارت خارجه انگلیس به علت حمایت از رژیم آل‎خلیفه انتقاد کرد و خاطرنشان ساخت: دولت انگلیس هیچ گونه فعالیت تاثیرگذاری جهت توقف تجاوز به حقوق بشر در بحرین انجام نداده است.

 

این فعال حقوق بشر بحرین افزود: حمایت دولت انگلیس از اقدامات جنایتکارانه رژیم آل‎خلیفه غیر قابل پذیرش است و این باید سیاست به زودی  تغییر یابد.

 

جواد فیروز، نماینده سابق پارلمان بحرین نیز در این مراسم گفت: سازمان‎های بین المللی باید برای رسیدگی به وضعیت بحرین و مقابله با قلع و قمع مردم وارد صحنه شوند.

 

سعید الشهابی، دبیرکل جنبش آزادگان بحرین به سلب تابعیت 72 تن از انقلابیان بحرین از سوی رژیم آل‎خلیفه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: رژیم آل‎خلیفه ریشه‎ای در سرزمین بحرین ندارد. این رژیم در حالی شناسنامه شهروندان بحرینی را باطل می سازد که نسل ما بیش از هزار سال است در این سرزمین زندگی می‎کنند./994/ب902/د

ارسال نظرات