۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۲۴۸۳۳۹
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله:

گزینه حزب الله برای ریاست جمهوری لبنان مشخص است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله، گزینه جریان 8 مارس برای ریاست جمهوری لبنان را مشخص عنوان کرد و گفت: جریان 14 مارس همچنان نتوانسته است درباره انتخاب کاندیدای خود برای ریاست جمهوری به جمع بندی برسد.
حجت الاسلام نبيل قاووق، رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شواری اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که امروز از سوی این حزب در منطقه الکفور برگزار شد با تأکید بر جدیت حزب الله بر لزوم ادامه گفت‌وگو با جریان المستقبل، خاطرنشان کرد: حزب الله اصرار دارد که در هیچ گونه جنجال رسانه ای و سیاسی با المستقبل وارد نشود.

 

 

وی افزود: برخی به دنبال تحریک این دو جریان برای دامن زدن به اختلافات مذهبی و ناکامی گفت‌وگوها بین حزب الله و المستقبل هستند.

 

 

این عضو ارشد حزب الله به نتیجه رسیدن مذاکرات داخلی لبنان را به ضرر برخی افراد و جریان‌های خاص دانست و گفت: همین جریان ها پس از آنکه نتوانستند در مسأله سوریه به نتیجه برسند امروز به دنبال شکست گفت‌وگوها هستند. این جریان های سیاسی باید توجه داشته باشند که هدف قرار دادن حزب الله تنها موجب رسوایی آنها می‌شود. 

 

 

حجت الاسلام نبیل قاووق با تأکید براینکه تقویت هبستگی ملی و حمایت از آرامش داخلی لبنان، نقطه قوت کشور است، گفت: انتخاب رییس جمهور ضرورت ملی لبنان است. حزب الله از ابتدا کاندیدای خود را مشخص کرده است، درحالی که المستقبل هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

 

 

گفتنی است میشل عون، رییس جنبش ملی آزاد لبنان گزینه مسیحی حزب الله برای جایگاه ریاست جمهوری است.

 

 

طبق قانون تقسیم قدرت در لبنان، یک شخصیت مسیحی باید به عنوان رییس جمهور این کشور معرفی شود./983/ب902/ک

 

ارسال نظرات