۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۲۴۸۶۴۳
مدیر انتشارات بنیاد فرهنگی مهدی موعود مطرح کرد؛

ناشران به تبلیغات دشمنان علیه امام زمان واکنش نشان دهند

خبرگزاری رسا ـ مدیر انتشارات بنیاد فرهنگی مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف از واکنش این انتشارات در مقابل تبلیغات دشمن علیه اهل‌بیت علیهم السلام خبر داد و گفت: مزدوران انگلیسی قصد دارند حضرت مهدی علیه السلام را در جهان به عنوان پیامبر وهابیت معرفی کنند ولی ناشران باید کتبی در پاسخ به این اقدامات عرضه کنند تا فردی در این موضوعات دچار اشتباه نشود.
بنياد فرهنگي مهدي موعود عليه السلام

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری دهمین نمایشگاه کتاب قم، مهدی صالح ابوالقاسمی، مدیر انتشارات بنیاد فرهنگی مهدی موعود علیه السلام، با بیان اینکه تمام بسته‌هایی که عرضه می‌کنیم در موضوع امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است عنوان کرد: بیش از 500 عنوان بسته فرهنگی مربوط به کودکان و 700 عنوان کتاب مربوط به انتشارات خود عرضه شده است.

 

وی اضافه کرد: باید غرفه کودکان در طبقه سوم مجتمع ناشران قرار می‌گرفت تا پدران و مادران از تمام غرفه‌های نمایشگاه بازدید کنند.

 

صالح از وجود دانشگاه در مؤسسه بنیاد فرهنگی مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف خبر داد و تصریح کرد: تدریس در این مؤسسه به جایی رسیده است که اکنون دروس خارج مهدویت نیز در آن تدریس می‌شود و دانشجویان زیادی نیز در آن مشغول به تحصیل هستند.

 

مدیر انتشارات بنیاد فرهنگی مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف با اشاره به اینکه علاوه بر نمایشگاه کتاب 20 درصد تخفیف برای کتب خود می‌دهیم اظهار کرد: اقداماتی که در موسسه ما انجام می‌شود به صورت محصولات و بسته‌های فرهنگی کودکان چاپ شده و به فروش می‌رسد.

 

صالح در خصوص کتاب مزدوران انگلیسی که در غرفه خود دارند گفت: تعاملی با دیگر ناشران داشته‌ایم تا گاها کتبی با این تفاسیر که البته در موضوعات ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است در کنار دیگر کتب خود داشته باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: مزدوران انگلیسی قصد دارند حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف را در جهان به عنوان پیامبر وهابیت معرفی کنند تا مردم دنیا از اهل‌بیت علیهم السلام دور شوند ولی ناشران باید کتبی در پاسخ به این اقدامات عرضه کنند تا فردی در این موضوعات دچار اشتباه نشود./998/د102/ق

ارسال نظرات