۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۲۴۹۷۱۲
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان خبر داد:

ضربات مهلک ارتش سوریه و لبنان به گروه‌های تکفیری

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد حزب الله لبنان با ابراز خرسندی از عملیات اخیر ارتش سوریه و ارتش لبنان در مناطق مرزی، گفت: ارتش سوریه و لبنان توانستند در روزهای اخیر ضربات مهلکی را به گروه‌های تکفیری وارد سازند.
حجت الاسلام نبيل قاووق، نايب رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان


حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که امروز از سوی این حزب در حسینیه منطقه حولا برگزار شد، با ابراز خرسندی از دستاوردهای اخیر ارتش سوریه در قنیطره و درعا و همچنین حمله ارتش لبنان به گروه‌های تکفیری در منطقه رأس بعلبک، گفت: ارتش لبنان و سوریه توانستند ضربات مهلکی را به تکفیری‌ها وارد سازند که  به موجب آن رژیم صهیونیستی نمی‌تواند در آینده نزدیک به سوریه و لبنان حمله کند.

 

وی افزود: گروه‌های تکفیری خود را برای حملات جدید به مناطق مختلف لبنان آماده می‌کنند که این امر ضرورت فعالیت بیشتر جریان های مختلف  برای پیشگیری از اقدامات جدید آنها را روشن می‌سازد.
 

این عضو ارشد حزب الله گفت: عملیات اخیر ارتش لبنان نشان داد که این کشور باید سدی را در برابر جنون گروه‌های تکفیری قرار دهد. لبنان با تکیه بر سه گانه طلایی ارتش، مقاومت و ملت توانایی عبور از مرحله کنونی و خنثی کردن توطئه‌های تکفیری و صهیونیستی را دارد.

 

شیخ نبیل قاووق با تأکید براینکه در مرحله کنونی جایی برای سازش و اهمال وجود ندارد، خاطرنشان کرد: ادامه گفت‌وگو با جریان المستقبل لبنان راه را بر فتنه گرانی که به دنبال ضربه وارد کردن به لبنان هستند، می‎‌بندد. این گفت‌وگو علاوه برناکامی طرح فتنه در لبنان، گروه‌های تکفیری را نیز در تنگنا قرار داد.

 

وی با اشاره به ناکارامدی نهادهای حکومتی لبنان در برهه کنونی، ابراز داشت: حزب الله همه تلاش خود را برای روی کارآمدن دولتی مقتدر به کار می‌گیرد./983/ب902/ک

ارسال نظرات