۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۲۵۰۹۰۵
یکی از نمایندگان پارلمان لبنان:

ولایت فقیه حزب الله را در صف اول مقاومت نگهداشته است

خبرگزاری رسا ـ عضو پارلمان لبنان اعلام کرد که نتایج مثبت گفت و گوی حزب الله و جریان المستقبل به زودی روشن می‌شود.
حسن فضل الله نماينده حزب الله در پارلمان لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حسن فضل الله نماینده پارلمان لبنان و عضو فراکسیون "الوفاء للمقاومة" در سخنانی به مساله ولایت فقیه اشاره کرده و آنرا یک نظریه اسلامی در اداره حکومت معرفی کرد. وی سابقه این نظریه اسلامی را پیش از شکل گیری حزب الله و دولت اسلامی ایران دانست.


فضل الله از بی اطلاعی بسیاری از عمق معنای حقیقی ولایت فقیه سخن گفت و افزود: ولایت فقیه عامل اصلی نگهداشتن حزب الله در صف اول مقاومت است. عاملی که باعث می‌شود یک انسان تا پای جان از وطن خود محافظت کند.

 

عضو پارلمان لبنان از حمایت‌های شایان ایران از لبنان سخن گفت و تصریح کرد: ایران در سایه تمام همکاری‌ها و حمایت‌های خود، هیچ‌گاه موردی را بر لبنان تحمیل نکرده و هرگز  در پی تابع کردن اجباری لبنان از ولایت فقیه نبوده است.

 

وی به رویکردهای یکسان سیاسی حزب الله در چارچوب گفت‌و گو و در خارج آن اشاره کرد و افزود: حزب الله یک خط مشی سیاسی ثابتی دارد که همواره بر اساس آن حرکت کرده و موضع گیری می‌کند. حزب الله با هر کس که به برقراری امنیت کمک همکاری می‌کند. گفت‌وگوی حزب الله با جریان المستقبل از اهمیت بسیار بالای برخوردار است و به زودی نتایج این گفت‌و گو روشن می‌شود./1321/ب903/ک

ارسال نظرات