۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۲۵۱۳۴۵
رییس حزب نور مصر:

تروریست‎ها با فساد اخلاقی و انحراف فکری به جنایت می‎پردازند

خبرگزاری رسا ـ رییس حزب سلفی نور به انتقاد از اقدامات تروریست‎ها پرداخت و تصریح کرد که تروریست‎ها به فساد اخلاقی و انحراف فکری به جنایت می‎پردازند.
يونس مخيون، رييس حزب سلفي نور

 

به گزارش خبرگزاری رسا، یونس مخیون، رییس حزب سلفی نور، امروز طی بیانیه ای به انتقاد از جریان‎های تروریستی در کشورهای منطقه پرداخت و تصریح کرد: تروریست‎ها با انفجار، تخریب تاسیسات و کشتار انسان‎های بی گناه به اوج انحطاط اخلاقی رسیده‎اند.


وی افزود: جریان‎های تروریستی و تکفیری بر اساس انحراف فکری و فساد اخلاقی به جنایت می‎پردازند.


رییس حزب سلفی نور در این بیانیه به انتقاد از گروه انصار بیت المقدس پرداخت و تأکید کرد: گروه انصار بیت القدس به جای دفاع  از بیت المقدس در فلسطین به مبارزه با ارتش مصر می‎پردازد.


گفتنی است نام گروه «انصار بیت المقدس» بعد از ترور نافرجام «محمد ابراهیم» وزیر کشور مصر در 14 شهریور  1392 شمسی به طور وسیع در رسانه‌ها منتشر شد و پس از آن بارها این گروه مسؤولیت ترور و انفجارهای مختلف را بر عهده گرفت.


ظهور به یکباره این گروه بعد از کودتای علیه «محمد مرسی» در 12 تیر 92 حدس و گمان‌های بسیاری در ماهیت انصار بیت‌المقدس ایجاد کرد.


از سویی جماعت اخوان‌المسلمین، این گروه را ساخته کودتاگران در جهت بدنامی اخوانی‌ها توصیف کردند و مخالفان «اخوان‌المسلمین» نیز این گروه را از عوامل رهبران اخوان می‌پنداشتند. بر همین مبنا، دادستانی مصر در 4 دی 92 اخوان‌المسلمین را در لیست گروههای تروریستی قرار داد./994/ب902/د

ارسال نظرات