۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۲۵۲۴۴۸

معاون اول رییس پارلمان عراق از مجروحان بسیج مردمی عیادت کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی عراق در دیدار مجروحان بسیج مردمی، از فداکاری این نیروها تقدیر کرد.
شيخ همام حمودي از رهبران مجلس اعلاي اسلامي عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام شیخ همام حمودی معاون اول رییس پارلمان عراق با حضور در بیمارستان کاظمین از مجروحان نظامی و بسیج مردمی این کشور عیادت کرد.

 

وی در این دیدار از فداکاری نیروهای بسیج مردمی تقدیر کرد و خطاب به آنان گفت: فداکاری و خون های پاکی که هر روز در میدان جنگ در سراسر عراق تقدیم می کنید شایسته تقدیر است. روحیه ملی گرایی شما به مثابه دفاع از همه ملت های اسلامی است و جهانیان باید این مساله را درک کنند.

 

حجت الاسلام حمودی افزود: گروه تروریستی داعش به تهدیدی برای امنیت و ثبات همه کشورهای عربی و جهان تبدیل شده و این خطر تنها به عراق اختصاص ندارد. قهرمانان عراقی در آینده ای نزدیک این تروریست ها را با خاک یکسان خواهند کرد.

 

عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی، علما، شخصیت های سیاسی و سازمان های دولتی و اجتماعی را به عیادت مستمر از مجروحان در بیمارستان ها و تقدیم حمایت های معنوی به آنان دعوت کرد.

 

وی پس از شنیدن گزارش پزشکان درباره درمان این مجروحان، از کادر پزشکی به دلیل این تلاش ها تقدیر کرد و فراهم شدن نیازهای درمانی برای شفای عاجل نیروهای بسیج مردمی را خواستار شد./980/ب902/د

ارسال نظرات