۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۵۵۲۲۸
رییس حزب پیلیز پنجاب پاکستان:

آمریکایی ها عربستان را به سوی جنگ هدایت کردند

خبرگزاری رسا - رییس حزب پیپلز پنجاب پاکستان حمله عربستان به یمن را توطئه ای آمریکایی و اسرائیلی دانست و گفت: آمریکا ھمانند سوریه و عراق، عربستان و یمن را به سوی جنگ ھدایت می کند.
منظور احمد وتو

 

به گزارش خبرگزاری رسا، منظور احمد وتو، رییس حزب پیپلز پنجاب پاکستان، در سخنانی حمله عربستان به یمن را توطئه آمریکایی و اسرائیلی دانست و ملت ھای مسلمان جھان را به ھوشیاری فراخواند.


وی با بیان اینکه آصف علی زرداری رییس کل حزب پیپلز پاکستان برای بررسی مسئله جنگ با عربستان و یمن با 5 احزاب بزرگ کشور نشست ھای متعددی برگزار کردہ است گفت: احزاب در این نشست‌ھا تاکید کردند که هیچ کس حق اقدام خودسرانه ندارد.


وی افزود: جنگ عربستان و یمن خطر جدی برای امنیت جھانی است و پاکستان به جای شرکت در جنگ و ھمراھی با عربستان ھردو طرف را به میز مذاکرہ دعوت کند و دنبال راہ حل ھای سیاسی باشد.


وتو با تاکید بر این که آمریکا ھمانند سوریه ، عراق، لیبی و دیگر کشورھای اسلام عربستان و یمن را به سوی جنگ ھدایت می کند گفت: این جنگ فقط به سود تروریست ھای جھانی و کسانی است قصد اشغال و در اختیار گرفتن منابع نفتی جھان را دارند.


وی ملت ھای مسلمان را به احتیاط و ھوشیاری فراخواند و گفت: دولت ھای اسلامی برای کم شدن اختلافات ایران و عربستان گام بردارند./988/ب902/ک 

ارسال نظرات