۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۲۵۵۴۷۸

مسلمانان پاکستانی در اعتراض به تجاوز عربستان به یمن تظاهرات کردند

خبرگزاری رسا - راھپمایی «خاور میانه امن» به ھمت سازمان اتحاد ملت مسلمان و با شرکت علمای شیعه و سنی، شخصیت‌ھای مذھبی، سیاسی و عموم مردم پاکستان در شھر مختلف این کشور برگزار شد.
راھپمايي خاور ميانه امن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سازمان اتحاد ملت مسلمان پاکستان در اعتراض به تجاوز ائتلاف سعودی به یمن روز گذشته در شھرھای مختلف پاکستان راھپمایی «خاور میانه امن» را برگزار کرد.


شرکت کنندگان این راھپیمایی خواستار توقف فوری حملات ھوایی عربستان و کشتار کودکان و زنان وعموم مردم بی گناہ مسلمان یمن شدند و حمایت خود از تصمیم پارلمان پاکستان در خصوص عدم ھمراھی با عربستان در تجاوز به یمن حمایت می‌کنند.


در خلال این تظاهرات ضیاء الحق نقشبندی، رییس سازمان اتحاد ملت مسلمان پاکستان با بیان اینکه یمن با توجه به احادیث رسول اسلام(ص) از اھمیت خاصی برخوردار است گفت: مخالفت با مصوبات نمایندگان مجلس در خصوص یمن به منزله مخالفت با ملت پاکستان است.


وی حمله عربستان به یمن را به شدت را محکوم کرد و ابراز داشت: از 22 آوریل به مدت یک ھفته در محوطه پارلمان ایالت پنجاب پاکستان کمپی تحت عنوان « یمن امن » برگزار می شود که در آن شخیصت‌ھای سیاسی ، مذھبی، اجتماعی و نمایندگان ارگان‌ھا شرکت می‌کنند.


نقشبندی با اشارہ به جمع آوری طورمار در محکومیت حمله عربستان به یمن از سوی این سازمان خبر داد و  ابراز داشت: اگر دولت سابق یمن به موقع انتخابات را برگزار کردہ بود یمن با مشکلات فعلی روبرو نمی شد./988/ب902/ک

ارسال نظرات