۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۲۵۶۴۰۸

270 غرفه‌ برای بخش کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب تهران

خبرگزاری رسا ـ متراژ و هزینه اجاره غرفه ناشران از طریق سایت ثبت‌نام نمایشگاه اعلام شده و ناشران تا پایان وقت اداری پنج اردیبهشت‌ماه فرصت دارند اجاره‌بهای غرفه را اینترنتی پرداخت و شماره غرفه و سالن خود را دریافت کنند.
انجمن فرهنگي ناشران کتاب کودک و نوجوان

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از به نقل از انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، بخش کودک و نوجوان بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بر عهده انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان قرار گرفت.

 

امسال بیش از 360 ناشر برای ثبت‌نام اقدام کردند و به بیش از 270 ناشر که شرایط شرکت در نمایشگاه را داشتند غرفه تعلق گرفته است.

 

مبنای اختصاص غرفه به ناشران بخش کودک 40 عنوان کتاب اعلام شده است که حداقل 15 عنوان آن باید چاپ اول باشد و کتاب‌های تجدید چاپ در هر سال فقط یک عنوان محسوب می‌شوند. عناوین مذکور از ابتدای سال 1390 به بعد و براساس اطلاعات خانه کتاب قابل پذیرش است. عرضه محصولات غیرکتابی در غرفه‌ها بر اساس ضوابط اعلامی خواهد بود و مقررات نمایشگاه برای ناشران دولتی و بخش خصوصی یکسان است.

 

متراژ و هزینه اجاره غرفه ناشران از طریق سایت ثبت‌نام نمایشگاه از تاریخ 94/1/30 اعلام شده و ناشران تا پایان وقت اداری 94/2/5 فرصت دارند اجاره بهای غرفه را اینترنتی پرداخت و شماره غرفه و سالن خود را دریافت کنند.

 

ناشرانی که با توجه به آمار کتاب‌های تولیدی، اعلام وصول آن‌ها از تاریخ 90/1/1 تا 93/12/5 و نیز مقررات تعیین متراژ غرفه، نسبت به متراژ اعلام شده اعتراض دارند، می‌توانند حداکثر تا تاریخ 94/2/3 اعتراض مکتوب، مستند و مستدل خود را به دفتر انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان تحویل دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود./998/د102/ق

ارسال نظرات