۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۲۵۶۷۹۰
عضو ارشد شورای سیاسی انصارالله:

منصور هادی به عنوان رییس جمهوری خائن در دور جدید گفت‌وگوها جایگاهی ندارد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای سیاسی انصارالله به عربستان هشدار داد که در صورت ادامه اقدامات تجاوزکارانه، انصارالله پاسخ کوبنده‌ای به این کشور خواهد داد.
البخيتي عضو دفتر سياسي انصارالله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی انصارالله یمن در پیامی اعلام کرد که اگر اقدامات تجاوزکارانه عربستان ادامه داشته باشد، این جنبش پاسخ کوبنده‌ای به آل سعود خواهد داد.

 

وی در بیان علت توفق عربستان در حمله به یمن گفت: عربستان به دلیل داشتن اختلافات شدید داخلی دست از ادامه عملیات خود برداشته است؛ چرا که بسیاری از مقامات سعودی به این نتیجه رسیدند که این عملیات برای آنها چیزی به جز زیان و ناامیدی در برنداشته است.

 

این عضو شورای سیاسی انصارالله ضمن اینکه از تمام طرف‌ها خواست تا به برپایی گفت‌وگوهای سیاسی و حل بحران از طریق مذاکرات پایبند باشند، تاکید کرد: در دور جدید گفت‌وگوها، منصور هادی، رییس جمهور مستعفی و خائن یمن هیچ گونه جایگاهی نخواهد داشت.

 

وی در پایان تصریح کرد که عربستان به آمادگی انصارالله برای پاسخگویی به جنایات او پی برد و آل سعود با توجه به حتمیت و کوبنده بودن عکس العمل انصارالله دستور توقف عملیات را داده است./1321/ب902/ک

ارسال نظرات