۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۲۵۷۱۸۲
رییس جماعت اسلامی خیبرپختونخوا پاکستان:

پاکستان باید براساس قرآن و سنت و به دور از خواست آمریکا اداره شود

خبرگزاری رسا - رییس جماعت اسلامی خیبرپختونخوا پاکستان با تاکید بر اینکه ترکیه و پاکستان ھرچه زودتر مسئله یمن را حل و فصل کنند گفت: ما درگیری مذھبی بین شیعه و سنی را دوست نداریم اما در صورت تجاوز به حرمین سکوت نخواھیم کرد.
محمد ابراہيم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد ابراہیم رییس جماعت اسلامی خیبرپختونخوا پاکستان، در سخنانی که روز گذشته در منطقه داسو کوھستان اپر پاکستان برگزار شد ، از ترکیه و پاکستان خواست که ھرچه زودتر مسئله یمن و عربستان را حل و فصل کنند.


وی با بیان این که اقتدار کشور به دست نوکران آمریکا است و ما قصد داریم پاکستان را از غلامی آمریکا نجات دھیم گفت: پاکستان کشوری اسلامی است و به ھمین سبب این کشور باید بر اساس قرآن کریم و سنت رسول اللہ(ص) ادارہ شود.


محمد ابراہیم با بیان این که دشمن قصد دارد شیعیان و اهل سنت را به جان ھم بیندازد، مسأله یمن و عربستان را از این قبیل دانست و ابراز داشت: ما قصد درگیری مذھبی بین شیعه و سنی را نداریم اما در صورت تجاوز به حرمین سکوت نخواھیم کرد.


وی خواستار بازنگری عربستان در سیاست ھای داخلی و بین المللی خود شد و خطاب به آل سعود گفت: به خاطر خوشنودی آمریکا از تروریستی خواندن جنبش حماس خودداری کنید./988/ب902/ک
 

ارسال نظرات