۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۲۵۷۲۰۳

توزیع 1000 جلد کتاب احکام اعتکاف در شهرستان صحنه

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سید سامعی، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه، از توزیع 1000 جلد کتاب احکام اعتکاف در این شهرستان خبر داد.
حجت الاسلام سيد سامعي

 

حجت الاسلام سید سامعی، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از توزیع 1000 جلد کتاب احکام اعتکاف در بین معتکفان این شهرستان خبر داد.

 

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه با اشاره به اهمیت و جایگاه فریضه اعتکاف افزود: اعتکاف فرصتی برای بازگشت به خویش و خدای خویش است تا چند روزی با خدای خود خلوت کرده و با خالق هستی ارتباط بگیرند.

 

حجت الاسلام سید سامعی عنوان داشت: به منظور آشنایی معتکفان با احکام اعتکاف و با مواردی که در روزهای اعتکاف با آن مواجه هستند، به توزیع 1000 جلد کتاب احکام که با نظر ده نفر از مراجع عظام تقلید تهیه شده، در سطح شهرستان اقدام خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به برگزاری جلساتی با حضور مسؤولین ادارات این شهرستان در مورد فریضه اعتکاف، عنوان داشت: اعتکاف پدیده ای است که از قبل در مورد آن باید اطلاع رسانی شود و جایگاه آن در بین مردم شناخته شود، لذا جلساتی در راستای این امر مهم و انجام هماهنگی های لازم برگزار شد.

 

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه با اشاره به توزیع کتاب های احکام اعتکاف عنوان داشت: افراد با خواندن چنین کتاب هایی بیشتر با این فریضه الهی آشنا شده و جذب آن می گردند و با شرکت در مراسم پر فیض اعتکاف، خود را غرق در رحمت بی پایان خدا خواهند دید.

 

حجت الاسلام سید سامعی تصریح کرد: به همت اداره تبلیغات اسلامی و خیرین شهرستان صحنه، هزینه ثبت نام معتکفان به نصف کاهش یافته و این شهرستان کمترین هزینه ثبت نام را در سطح استان از معتکفات دریافت می کند.

 

وی در پایان با توجه به استقبال مردم شهرستان صحنه از این فریضه الهی افزود: در سال های گذشته مراسم اعتکاف تنها در مسجد جامع برگزار می شد ولی امسال با استقبال خوب مردم، مسجد امام حسین علیه السلام نیز میزبان معتکفان خواهد بود./967/ت302/ق

ارسال نظرات