۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۲۵۷۴۵۱

گردهمایی مسلمانان و غیرمسلمانان در آمریکا

خبرگزاری رسا ـ مسلمانان بخش مرکزی ایالت ویسکانسین آمریکا از غیرمسلمانان دعوت کردند تا به منظور آشنایی بیشتر آنان با دین اسلام و مسلمانان، در مسجد نور شهر مارشفیلد حاضر شوند.
آمريکا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، گردهمایی مسلمانان و غیرمسلمانان ایالت ویسکانسین آمریکا به همت جمعیت اسلامی ویسکانسین مرکزی، شنبه 12 اردیبهشت در مسجد نور شهر مارشفیلد برگزار می شود.

 

در این مراسم، اصول بنیادین اسلام برای غیرمسلمانان تشریح و برداشت های نادرست رایج در مورد اسلام پاسخ داده خواهد شد.

 

عاصف حسین از اعضای انجمن مسلمانان مسجد نور مارشفیلد گفت: خشونت‌ برخی گرو‌ه‌های تروریستی که به نام اسلام جنایت می‌کنند، اخبار رایج رسانه‌ها شده و برداشت های نادرست از دین اسلام را گسترش داده است.

 

وی افزود: ما امیدواریم این برنامه بتواند مردم را در یک گفت‌وگوی آزادانه سهیم کند تا تصور بهتری از ایدئولوژی اسلام ایجاد شود و تصورات نادرست در مورد این دین از بین برود.

 

حسین گفت: اسلام حدود یک میلیارد و ششصد پیرو در سراسر جهان دارد و دومین دین بزرگ و پرسرعت‌ترین دین در حال رشد جهان است اما از آنجا که تنها افراط‌ گرایان در اخبار دیده‌ می‌شوند، بسیاری از مردم تصور می‌کنند که اسلام مروج خشونت و تروریسم است که این تصوری غلط است.

 

وی با اشاره به تصورات نادرست زیادی که از دین اسلام در رسانه‌ها وجود دارد، تصریح کرد: یکی از مهمترین این تصورات، مخالفت دین اسلام با آزادی بیان است. این درحالی است که مسلمانان ویسکانسین مرکزی، سال‌ها است با آرامش در کنار پیروان سایر ادیان زندگی می‌کنند.

 

این فعال مسلمان ادامه داد: بسیاری از مردم این منطقه و همچنین بسیاری از سازمان‌ها در مورد اسلام و فرهنگ اسلامی سوالاتی دارند که این مراسم به شناخت آن‌ها در این زمینه کمک خواهد کرد./982/ب102/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات