۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۲۵۸۳۸۱

حضور «به نشر» با 2هزار عنوان محصول فرهنگی در نمایشگاه کتاب تهران

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی از حضور «به نشر» با دو هزار عنوان کتاب و محصول فرهنگی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبرداد.
به نشر

 

به گزارش خبر گزاری رسا در مشهد، محمد جواد محمدزاده مقدم، مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی اظهار کرد: این انتشارات با حدود دو هزار عنوان کتاب و محصول فرهنگی در سه غرفه عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حاضر می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان بزرگترین کانون فرهنگی در سطح کشور اظهار داشت: تجمیع کلیه انتشارات فعال و مراکز فرهنگی مطرح کشوری در یک فضای نمایشگاهی و در راستای ارائه و معرفی تولیدات و محصولات فرهنگی، گام بزرگی در راستای اعتلای فرهنگی کشور محسوب می شود.

 

محمزاده مقدم ادامه داد: بر همین اساس انتشارات آستان قدس رضوی نیز همه ساله با حضور در این نمایشگاه، تازه های نشر و سایر کتاب ها و محصولات فرهنگی خود در حوزه های دین و مذهب، کودک و نوجوان و همچنین عمومی و دانشگاهی را برای عموم بازدید کنندگان معرفی کرده و به نمایش می گذارد.

 

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی تعداد کتاب ها و محصولات این انتشارات در بیست و هشتمن نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را حدود دو هزار عنوان کرد و گفت: «به نشر» با ارائه تازه های نشر انتشارات آستان قدس رضوی و همچنین کتاب های برگزیده سایر مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی شامل بنیاد فرهنگی رضوی، مرکز آفرینش های هنری آستان قدس رضوی، دانشگاه امام رضا علیه السلام و همچنین دانشگاه علوم اسلامی رضوی در این نمایشگاه شرکت می کند.

 

محمدزاده مقدم همچنین به غرفه کودک و نوجوان این انتشارات اشاره کرد و افزود: انتشارات آستان قدس رضوی با درنظر گرفتن غرفه ای ویژه کودکان و نوجوانان، کتاب ها و محصولات فرهنگی خود را در دو بخش والدین و کودک و نوجوان به مخاطبان ارائه می کند.

 

وی در ارتباط با غرفه های انتشارت آستان قدس رضوی در نمایشگاه کتاب تهران خاطرنشان کرد: به نشر در سال جاری با سه غرفه شامل غرفه عمومی به متراژ 80 متر به نشانی شبستان، راهرو 6 غرفه 42، غرفه کودک و نوجوان به متراژ 110 متر در محل برگزاری غرفه های کودک به نشانی راهروی 24D ، غرفه 171 و همچنین غرفه دانشگاهی به متراژ 15 متر و به نمایندگی دانشگاه امام رضا علیه السلام در محل برگزاری غرفه های دانشگاهی در این نمایشگاه همچون سنوات گذشته حضور فعال بهم می رساند.

 

شایان ذکر است بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در محل مصلای حضرت امام خمینیرحمةالله علیه برگزار می شود و به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) با سه غرفه کتاب های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان در خدمت عموم بازدیدکنندگان می باشد./1308/د102/ق

ارسال نظرات