۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۲۶۱۷۰۲
از سوی «به نشر» صورت گرفت؛

انتشار 670 عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان

خبرگزاری رسا ـ در حال حاضر بیش از 670 عنوان کتاب با محور کودک و نوجوان از سوی انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شده است.
به نشر ؛ کودکانه

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، تولیدات گروه کودک و نوجوان انتشارات به نشر که با عنوان «کتاب‌های پروانه» شناخته می شود، نتیجه تلاش های گسترده و فراوانی است که منجر به چاپ بیش از 600 عنوان کتاب در این حوزه شده است که در این میان حدود 40 اثر رتبه‌های شایسته‌ای در جشنواره‌های مختلف و کتاب سال جمهوری اسلامی ایران کسب کرده اند.


این گروه، آثاری با مضامین و موضوعات مختلف و گسترده، متناسب با گروه‌های سنی کودک و نوجوان به چاپ رسانده که با موضوعات داستان، شعر، علمی و آموزشی، هنر و سرگرمی و بازی و خلاقیت ویژه سنین خردسال، کودک و نوجوان تولید و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.


استفاده از مشاوران و پژوهشگران برجسته در زمینه روان شناسی کودک، استادان فلسفه تعلیم و تربیت و نیز داوری محتوای آثار به وسیله نویسندگان شناخته شده در این زمینه، از جمله ویژگی‌های کتاب‌های پروانه است.


گروه کودک و نوجوان به نشر همچنین در سال‌های اخیر، اقدام به تولید محصولات فرهنگی شامل مجموعه‌های نوشت افزار و طراحی کالاهای بی‌شماری با محتوای فرهنگی و دینی کرده است.


شایان ذکر است: علاقه مندان به مشاهده عناوین کتاب‌ها و محصولات فرهنگی انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتی
www.behnashr.com   یا فروشگاه‌های مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند./1308/د102/ق

ارسال نظرات