۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۲۶۲۶۵۵
انصارالله یمن

عربستان با اقدامات آل سعود به بستری مناسب برای تروریسم تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ جنبش مردمی حاکم در یمن اقدامات تروریستی واقع شده در شرق عربستان را محکوم و عربستان را بستری آماده برای انجام اقدامات تروریستی از سوی افراد افراطی توصیف کرد.
اقدامات تروريستي در شرق عربستان


به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش مردمی انصارالله یمن، عملیات انتحاری در منطقه قدیح استان القطیف عربستان را که منجر به شهادت 22 نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر شد به شدت محکوم کرد.

 

شورای سیاسی انصارالله در بیانیه ای که شب گذشته صادر نمود اعلام کرد: این عملیات تروریستی برای خاموش کردن صدای آزادی خواهی و عدالت در داخل عربستان است.


در این بیانیه آمده است: گرو‌ه‌های تروریستی که از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کنند با استفاده از حمایت‌های مالی و تسلیحاتی کسانی که به دنبال اشاعه اندیشه افراطی هستند به راحتی جان ده‌ها مسلمان بی گناه را می‌گیرند.

 

انصارالله اعلام کرد که اندیشه افراطی که پایه گذار آن نیز خود آل سعود بوده است، عربستان را به بستری آماده برای انجام اقدامات تروریستی از این دست تبدیل کرده است و آل سعود باید بداند که دیر یا زود آتش این فتنه‌ای که برافروخته است دامن خود او را هم خواهد گرفت.

 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: تروریست‌های عربستانی در داخل و خارج از این کشور با همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی و جاسوسی عربستانی و دیگر مزدوران منطقه اقدامات خود را برنامه ریزی می‌کنند و برای خدشه دارد کردن وجهه دین اسلام از هیچ جنایتی فرو گذار نمی‌کنند./1321/ب902/ک

ارسال نظرات