۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۲۶۴۷۷۶
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد؛

همدستی جریان 14 مارس با جبهه النصره علیه مقاومت اسلامی/ آل‌سعود به جای بمباران یمن از شهروندان خود حمایت کند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان به شدت از مواضع رهبران جریان 14 مارس انتقاد کرد و گفت: همدستی این جریان با گروه تروریستی جبهه النصره علیه مقاومت اسلامی مشهود است.
سيد هاشم صفي الدين

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرای حزب الله لبنان در مراسمی که امروز از سوی این حزب در منطقه رشاف جنوبی برگزار شد، با تأکید براینکه اظهارات رهبران جریان 14 مارس خالی از هرگونه منطق است، گفت: 14 مارس از روز ورود مقاومت اسلامی برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه تا عملیات قلمون هجمه شدیدی را علیه حزب الله لبنان دنبال کردند.
 
وی افزود: جریان 14 مارس به گروه های تکفیری برای ضربه به مقاومت اسلامی دل بسته است و امروز نیز هدف از شعار حمایت از عرسال در اصل حمایت از تکفیری‌ها است.
 
این عضو ارشد حزب الله با یادآوری بی‌تفاوتی این جریان نسبت به کشتار کودکان و زنان لبنانی در سال 2006 به دست صهیونیست‌ها، گفت: مقاومت اسلامی به هیچ وجه از این جریان انتظار حمایت نداشته است؛ چرا که این جریان همواره علیه مقاومت اسلامی توطئه کرده است.
 
وی اقدامات جریان 14 مارس را حمایت کامل از تکفیری‌ها توصیف و تصریح کرد: به هیچ وجه نمی‌توان جبهه النصره را از تروریسم تطهیر کرد و این جبهه تفاوتی با سایر گروه های تروریستی ندارد. جریان 14 مارس متأسفانه از هر فرصتی برای حمایت از جبهه النصره استفاده کرده است، در حالی که این گروه شاخه القاعده در شامات است.
 
حجت الاسلام صفی الدین گفت: وزرا و نمایندگان وابسته به این جریان باید به خود جرأت داده و در شبکه های تلویزیونی علیه جبهه النصره موضع بگیرند. البته همدستی جریان 14 مارس با القاعده و جبهه النصره علیه مقاومت اسلامی آشکار است و به نظر نمی‌رسد که چنین چیزی در آینده اتفاق بیفتد.
 
این عضو ارشد حزب الله در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکومیت انفجار تروریستی در مسجد امام حسین (ع) که روز جمعه در دمام عربستان به شهادت 4 شهروند سعودی انجامید، گفت: حکومت ریاض باید به وظیفه خود در قبال حمایت از شیعیان عربستان عمل کند و اجازه ندهد این اتفاقات تکرار شود.
 
وی افزود: آل سعود باید به جای بمباران یمن از شهروندان خود حمایت کند و اجازه ندهد داعش مساجد این کشور را هدف قرار دهد./983/ب902/ک
ارسال نظرات