۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۲۶۸۲۸۵
آیت الله نابلسی:

برخی افراد با سلاح فتنه به جنگ با خط مقاومت می‌پردازند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه صیدای لبنان حمایت همه جانبه از مقاومت را نتیجه بصیرت ملت لبنان دانست و آسایش و امنیت این کشور را نتیجه ایستادگی رزمندگان مقاومت توصیف کرد.
آيت الله نابلسي


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله نابلسی، امام جمعه صیدای لبنان در نماز جمعه این هفته که در مجتمع حضرت زهرا(س) برگزار شد بر وضوح میزان خدمات حزب الله به لبنان و مردم این کشور تاکید کرد و گفت: حزب الله تمام قد در برابر تجاوزهای رژیم صهیونیستی ایستاد و امنیت را برای این مرزو بوم به ارمغان آورد.

 

وی با قدردانی از اقدامات رزمندگان مقاومت حزب الله، تصریح کرد: وجود دولت و امکانات رفاهی زندگی و آسایش پیروان ادیان و مذاهب گوناگون مرهون شهدای مقاومت و حزب الله است.


مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) صیدای لبنان به همت والای مردم این کشور اشاره کرد و گفت: هرچند توقع مردم این کشور بالاتر از شرایط کنونی حاکم است اما باید خداوند را شاکر بود که در این نابه سامانی سیاسی، مقاومت توانسته است با جدیت بر راه خود ادامه دهد.

 

این عالم لبنانی به بررسی نزاع‌های سیاسی داخلی لبنان پرداخت و خاطر نشان کرد: برخی از افراد با شمشیر فتنه به جنگ خط مقاومت آمده اند و با ابزار رسانه و تبلیغات منفی سعی دارند وجهه مقاومت را در منطقه خدشه دار کنند. این افراد در میان ملت آزاده و مقاوم لبنان جایگاهی ندارند و از جانب مردم طرد خواهند شد.


وی خدمات رزمندگان مقامت را در مسیر حمایت و حفظ تمامیت ارضی لبنان در برابر رژیم صهیونیستی و مزدوران تکفیری صهیونیستی دانست و از آحاد مردم و احزاب سیاسی فعال در این کشور خواست با هوشیاری و همت والا از خط مقاومت و حزب الله حمایت کنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات