۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۲۶۹۲۵۸
فضل الله:

حقیقت اسلام با فتوای بی‌اساس مفتیان تکفیری تغییر نمی‎کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بیروت ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای تثبیت مبانی و افکار اصیل اسلام در جوامع اسلامی و بین مسلمانان دانست.
سيد علي فضل الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله، امام جمعه بیروت در گفت‌وگویی مطبوعاتی بر اجتماع مسلمانان بر مبانی ناب اسلام تاکید کرد و تمسک به وحدت را تنها عامل پیروزی بخش کشورهای اسلامی دانست.


وی ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای اشاعه و نشر افکار اصیل اسلامی دانست و افزود: انسان باید در ماه رحمت تلاش کند حسن خلق خود را افزایش داده و نسبت به پیروان مذاهب دیگر نیز با عطوفت و مهربانی برخورد کنند.


امام جمعه بیروت به اختلاف افروزی‌های دشمن برای ایجاد تنش‌های قومی و بر افروختن آتش مذهبی اشاره و تصریح کرد: ابواب بهشت الهی به روی کسانی که دستشان به خون مسلمانان آلوده است هرگز باز نخواهد شد و این تبلیغات منفی و فتواهای بی اساس مفتیان تکفیری این حقیقت را تغییر نمی‌دهد.


فضل الله در پایان خطاب به مسوولان کشوری از آنان خواست نسبت به توطئه‌چینی‌های دشمنان داخلی و خارجی هوشیار باشند و اجازه ندهند جریان افراط گرای داخلی با استفاده از ابزار فتنه افروزی راه به جایی ببرد./1321/ب902/د

ارسال نظرات