۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۲۶۹۵۵۶
نماینده پارلمان لبنان:

حزب الله منتظر اقدام مدعیان داخلی و ائتلاف‎ خارجی علیه تکفیری‎ها نمی‌ماند

خبرگزاری رسا ـ عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان پدیده تکفیر همراه شده با تروریسم و جنایت را نتیجه حمایت کشورهای استعمارگر دانست و آن را تهدیدی برای تمام کشورها توصیف کرد.
نواف الموسوي، نماينده پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سید نواف الموسوی عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان در مراسمی که از سوی حزب الله به مناسبت گرامیداشت رحلت علی محمد عزالدین در حسینیه شهر جنوبی باریش  این کشور برپا شد، تاکید کرد که پدیده تکفیر که با تروریسم همراه شده است امنیت تمام کشورها را به مخاطره می‌اندازد، از این رو تمام کشورها بر مقابله با این پدیده شوم اتفاق نظر دارند.

 

وی افزود: جای تعجب است که کشورهای استعمارگری مانند آمریکا با این تهدید جهانی تعامل خوبی دارند و به جز دستیابی به اهداف شوم خود به هیچ مساله دیگری توجه نمی‌کنند.

 

الموسوی به اهداف از پیش تعیین شده استعمارگران از حمایت همه جانبه تروریست‌های تکفیری اشاره و تصریح کرد: ابر قدرت‌ها با تغذیه این گروه‌ها در وهله اول امنیت و آرامش مسلمانان را مورد هدف قرار داده اند تا در فضای متشنج حاصل از نا امنی به خواسته‌های استعمارگرانه خود دست پیدا کنند.

 

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان عناصر جذب شده در گروه‌های تکفری را فاقد منطق عقلی صحیح دانست و گفت: این افراد را نمی‌توان با سخن گفتن و ارائه دلایل عقلی از ارتکاب جنایت باز داشت و تنها راه مقابله با کسانی که دچار فساد اعتقادی شده اند مبارزه و نابودی آنها است.

 

وی با بیان اینکه مقاومت لحظه‌ای دست از مبارزه با تکفیری‌ها برنخواند داشت، ادامه داد: مقاومت همزمان با رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری به مقابله می‌پردازند و منتظر نمی‌ماند تا مدعیان داخلی و یا ائتلاف گران خارجی روزی بخواهند با این تروریست‌ها که تا پشت مرزهای لبنان آمده اند به مقابله بپردازند./1321/ب902/د

ارسال نظرات