۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۲۶۹۶۳۸

حزب الله جنایات داعش در عراق را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ حزب الله اقدامات شنیع و وحشیانه داعش در عراق و در ماه مبارک رمضان را نشان از بی دینی و افسار گسیختگی عناصر تروریست این گروه دانست و از علمای اسلام خواست در قبال این جنایات سکوت نکنند.
حزب الله

 

به گزارش خبرگزای رسا، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای جنایات وحشیانه داعش در عراق را به شدت محکوم کرد و اقدامات این گروه را ناشی از خوی وحشی‌گری و افسار گسیختگی دانست.

 

در بیانیه حزب الله، کشتار وحشیانه مردم عراق به دست مزدوران داعش را موجب تاثیرات منفی غیر قابل جبران در زندگی مردم عادی عراق خواند و اعلام کرد: این جنایتکاران در ماه مبارک رمضان از هر طریقی که بتوانند می‌خواهند این ماه عزیز را در کام مسلمانان عراق تلخ کرده و با هر ابزاری که در اختیار دارند سعی دارند به چهره نورانی اسلام را خدشه وارد کنند.

 

این حزب سکوت برخی از علمای اسلام در قبال این حجم جنایت و کشتار را محکوم کرد و افزود: برخی از علمای اسلام با رسانه‌های بیگانه در یک مسیر قرار گرفته و گویا در عراق اتفاقی نیفتاده است و لب فرو بسته اند.

 

حزب الله در پایان این بیانیه از مسوولان  کشورهای اسلامی و علمای ممالک اسلامی می‌پرسد: دلیل این سکوت و نادیده گرفتن شنیع ترین جنایات تاریخ چیست؟ سکوت شما در این برهه از زمان به افزایش سطح اقدامات تروریستی و افسارگسیختگی عناصر داعش و امثال آنها کمک می‌کند./1321/ب902/د

ارسال نظرات